پیگیری مطالبات رهبری در مورد نخبگان توسط بسیج/2

نخبه بسیجی: مسئولان به جای بیگانگان به نخبگان داخلی اعتماد کنند

نخبه بسیجی گفت: بیشتر جنس های موجود در بازار چینی بوده و کیفیت هم ندارند درحالیکه نمونه های ایرانی توسط مخترعان ایرانی ساخته می شوند و کیفیت بهتری دارند اما متاسفانه به جای نخبگان به بیگانگان اعتماد دارند.
کد خبر: ۸۹۷۱۶۵۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

سید فاضل شالچی مخترع و نخبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت نخبه باوری مسئولان و حمایت از نخبگان علمی اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر فضایی که بر بازار حاکم است فضای اعتماد به بیگانگان است.

 وی افزود: وقتی مدیران دولتی کشور چنین دیدگاهی دارند این دیدگاه به کل جامعه سرایت خواهد کرد. ما در جلساتی که با تولید کنندگان مختلف داریم از دیدگاه مسئولان در ادارات و عدم اعتماد به تولیدکنندگان داخلی گله مند هستند.

این مخترع بسیجی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نکات بسیار مهمی را مطرح کردند اما وقتی نگرش مسئولان ما اینگونه باشد نمی توان از جامعه انتظار داشت که از تولید کننده و نخبگان داخلی حمایت کنند. اعتماد به نخبگان و مخترعان باید در مسئولان تقویت شود تا آنها هم ایده های بهتری را دنبال کنند.

شالچی گفت: در حال حاضر بیشتر جنس های موجود در بازار چینی بوده و کیفیت هم ندارند درحالیکه نمونه های ایرانی که توسط نخبگان و مخترعان ایرانی ساخته می شوند کیفیت بهتری دارند اما متاسفانه مدیران دولتی به بیگانگان اعتماد  دارند و جنس های خارجی خریداری می کنند تا ایرانی.

ارسال نظرات
آخرین اخبار