خبرهای داغ:

مسابقات کشتی «آشیرما» در هشترود نفرات برتر خود را شناخت

مسابقات کشتی «آشیرما» انتخابی مسابقات بین المللی گرامیداشت دهه فجر با شناخت نفرات برتر در هشترود پایان یافت.
کد خبر: ۸۹۷۱۶۴۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این مسابقات که 140 ورزشکار از 15 شهرستان آذربایجان شرقی در آن حضور داشتند در رده تیمی شهرستان های هشترود الف با 82، ملکان با 81، تبریز با 56، اهر با 46، اسکو با 42 و هشترود ب با 38 امتیاز به ترتیب اول تا ششم شدند.
10 نفر برتر این مسابقات جواز حضور در مسابقات بین المللی کشتی آشیرما گرامیداشت دهه فجر که از 25 تا 27 بهمن به میزبانی شهرستان خوی در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد را کسب کردند.
این مسابقات با شرکت کشورهای ترکیه،عراق و جمهوری آذربایجان و پنج استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و قزوین برگزار خواهد شد.
برای حضور در این مسابقات و در بخش انفرادی و رده جوانان و اوزان 55 کیلو مهدی صبوری از هشترود الف، 60 کیلو مهدی حمزه از ملکان، 65 کیلو ابراهیم واحدی از اسکو، 74کیلو پدرام رضازاده از ملکان و 84 کیلو محمد مهدی پور از تبریز انتخاب شدند.
همچنین در رده بزرگسالان در وزن 74 کیلو علی خدایی از بستان آباد، 84 کیلو حبیب حدادی از هشترود ب، 96 کیلو میثم سلیمی از تبریز، 100 کیلو میثم مظفری از هشترود الف و در 120 کیلو رسول ابراهیمی از هشترود الف برای حضور در مسابقات بین المللی کشتی آشیرما انتخاب شدند.
حجت حسین پور رئیس اداره ورزش و جوانان هشترود گفت: این جشنواره ورزشی با هدف ارتقاء هویت قومی و ملی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برگزار شد.
وی گفت: در بخش برکت این جشنواره نیز انواع غذاهای محلی از جمله انواع آش‌ ها‌، کوفته‌، آبگوشت‌‌‌، نان و انواع خشکبار و صنایع‌ دستی هشترود به نمایش در آمد‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها