سرمربی تیم والیبال شهروند اراک گفت : برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر باید شرایط و امکاناتمان هم لیگ برتری باشد،سمیعی رئیس هیات والیبال استان مرکزی یک تنه تیم را حمایت میکند
کد خبر: ۸۹۷۱۶۴۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

اکبر خداوردی سرمربی تیم والیبال شهروند اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در خصوص آخرین وضعیت تیم والیبال شهروند اراک اظهار داشت : امروز شرایط تیم در جدول خوب هست و قرار گرفتن بعنوان سرگروه میتواند در آینده به تیم ما کمک کند.

وی ادامه داد: تیم ما تنها ۳ روز مانده به شروع مسابقات شکل گرفت و رفته رفته به شرایط ایده آل خودش رسید و امروز در صدر گروه قرار داریم ولی برای مرحله پلی آف باید از نظر روحی و روانی در بهترین شرایط قرار بگیریم که آن هم مستلزم توجه مسئولین و شارژ مالی تیم است.

خداوردی تصریح کرد: در حال حاضر آقای سمیعی رئیس هیات والیبال استان تک و تنها تیم را حمایت میکند ولی خب ایشان هم محدودیت های دارد و انصاف نیست یک نفر بخواهد یک تنه تیم را با هزینه های شخصی خودش بچرخاند.

وی افزود: این شرایط تیم شاید در این مرحله میتوانست جواب بدهد ولی  برای مرحله پلی آف باید یک تشکیلات اساسی برای اداره تیم شکل بگیرد.

سرمربی تیم والیبال شهروند اراک تصریح کرد: تیم های اردکان، کرمان و سیرجان هر کدام بالای یک میلیارد هزینه کردن ولی تیم ما با حداقل هزینه توانسته از تمام این تیم ها در جدول  پیشی بگیرد.

وی ادامه داد : بازیکنان تیم تا یک جایی رفاقتی و بر اساس دوستی پیش میایند ولی خب آن ها هم زندگی دارند و تنها کارشان هم والیبال است بنابراین به عقیده بنده اگر میخواهیم قهرمان شویم و به لیگ برتر صعود کنیم باید ابتدا شرایط قهرمانی را برای تیم مهیا کنیم.

خداوردی در پایان تاکید کرد: تنها کسی که حامی ما بوده آقای سمیعی رئیس هیات والیبال میباشد و ما انتظار داریم مسئولین توجه خیلی بیشتری به این سرمایه شهر داشته باشند.

ارسال نظرات