سر طایفه گمشادزهی عنوان کرد؛

قوم بلوچ همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه است

سر طایفه گمشادزهی شهرستان میرجاوه گفت: دشمنان بدانند که قوم بلوچ همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه است و این مردم فریب دشمنان قسم خورده انقلاب را نمی خورند
کد خبر: ۸۹۷۱۵۹۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
کریم بخش گمشادزهی در گفت و گو با خبرنگار بسیج از میرجاوه اظهار کرد:افرادی که این روز‌ها به فتنه گری و اغتشاش در کشور مشغولند فریب خورده دشمنان انقلاب هستند و مردم ما باید هوشیار بوده و راه خود را از آنان جدا کنند.
وی ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر در کشور، افزود: فتنه گران و دشمنان قصد دارند با فریب مردم کشور را دچار تفرقه کنند، اما مردم ما هوشیار و آگاه هستند و فریب دشمنان را نمی‌خورند.
وی خاطرنشان کرد: تمام طوایف بلوچ از فتنه گران و گروهک‌های تروریستی که قصد دارند با فریب مردم انان را به خیابان بکشند بیزارند، دشمنان بدانند که قوم بلوچ همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه است و این مردم فریب دشمنان قسم خورده انقلاب را نمی‌خورند.
سر طایفه گمشادزهی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برکات زیادی برای مردم ایران به ارمغان آورد، تاکید کرد: دشمنان از ابتدای تشکیل انقلاب به کینه توزی و توطئه علیه کشور پرداختند و این افرادی که آشوب‌های روز‌های اخیر را به وجود آورده اند همان دشمنان قسم خورده ملت ایران هستند و تمام طوایف بلوچ انزجار خود را از اغتشاشگران و تروریست‌هایی که قصد دارند از این اوضاع سو استفاده کنند اعلام می‌کنند.
ارسال نظرات