خبرهای داغ:
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری فارس گفت: بیشترین مراجعات ما از سرمایه‌گذاران خارجی در مباحث انرژی‌های تجدیدپذیر و خورشیدی است.
کد خبر: ۸۹۷۱۵۸۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳

هاله فولادفر در همایش تخصصی معرفی فناوری‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر در اتاق شیراز اظهار داشت: بر اساس آمار کارشناسی شده بیش از سه برابر نیاز استان در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر مجوز برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی در استان صادرشده است.

وی بابیان اینکه در بخش سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر در استان قابلیت‌های خوبی وجود دارد، گفت: تا پایان سال دو نیروگاه خورشیدی در استان فارس افتتاح خواهد شد.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری فارس افزود: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و خورشیدی در استان، گروه مشخصی تشکیل‌شده که فرآیند و خدمات مربوط به سرمایه‌گذاری در این زمینه شامل تمام استعلامات، مجوزها و فرآیند مجوزها را به‌طور ویژه دنبال می‌کند.

فولادفر بابیان اینکه رویکرد ما حمایت از سرمایه‌گذاری در استان است، ادامه داد: باهدف تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری برای ارائه به سرمایه‌گذاران، تمام ظرفیت‌های استان استخراج‌شده و در حال ارزیابی برای مشخص کردن لکه‌های سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان هستیم.

وی تصریح کرد: ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری گام مناسبی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در استان فارس است به‌طوری‌که در این پنجره واحد نماینده تمام دستگاه‌های اجرایی حضور دارند و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی می‌توانند با مراجعه به این مرکز از خدمات مناسب بهره‌مند شوند.

این مقام مسؤول با اشاره به ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران در استان خاطرنشان کرد: امسال در حمایت از سرمایه‌گذاری تسهیلات ویژه‌ای از سوی دولت ابلاغ‌شده که سهم استان فارس نسبت به سایر استان‌ها مناسب است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز گفت: رویکرد شهرداری شیراز حمایت از سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذار است که در این زمینه مشوق‌های خوبی در نظر گرفته است.

حسام قلعه دار افزود: ما در شهرداری شیراز از سرمایه‌گذاری درزمینه‌ انرژی‌های تجدید پذیر حمایت می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها