امام جمعه دهگلان:

امام جمعه دهگلان درخطبه نماز جمعه این شهر گفت: مسئولان درصدد رفع مشکلات مردم برآیند.

امام جمعه دهگلان درخطبه نماز جمعه این شهر گفت: مسئولان درصدد رفع مشکلات مردم برآیند.
کد خبر: ۸۹۷۱۵۶۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا یدالله محمدی در خطبه نماز جمعه دهگلان در مسجد جامع این شهر با اشاره به اغتشاشات اخیر توسط ایادی دست نشانده استکبار اظهار داشت: مسدولان جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند و نگذارند این مسائل باعث پیاده شدن طرح و برنامه استکبار شود.

وی خطاب به دولتمردان گفت: باید حل مشکل و خدمت به جامعه را در اولولیت کاری خود قرار دهند و جهت رفع بیکاری جوانان شهرستا تلاش کنند.

امام جمعه دهگلان ضمن محکوم نمودن اغتشاشات اخیر گفت: آیا تخریب بیت المال و به آتش کشیدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران رفع حل مشکل است یا توطئه استکبار و دشمنان اسلام.

ماموستا محمدی با اشاره به تشکر و قدر دانی شورای تامین شهرستان دهگلان از مردم شهرستان گفت: امنیت و آرامش نعمتی است که خداوند به ملت ایران اسلامی هدیه نموده است و قدرت‌های غرب چشم دیدن این امنیت راندارند بلکه می‌خواهند با ایجاد شکاف و دو دستگی باعث نا آرامی کشورمان شوند.

وی در ادامه گفت: مردم برای حل مشکلات می‌توانند به صورت مسالمت آمیز از مسئولان در خواست حل مشکل نمایند و به آتش کشیدن مساجد و اماکن در خواست حل مشکل نیست و بدون شک نقشه از پیش طراحی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

تاکید بر دستگیری و کمک به نیازمندان

امام جمعه دهگلان در بخش دیگر خطبه با تاکید بر کمک و دستگیر نیازمندان گفت: سفارش دین مقدس اسلام است که باید به فقرا و نیامندان کمک شود و این قشر جامعه نباید فراموش شوند.

وی در ادامه گفت: کسانی که از امولشان انقاق و بخشش کنند مورد لطف و رحمت واسعه الهی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار