مدیر دبیرستان پسرانه دوره متوسطه اول رازی گفت: طرح "سجاده من، نماز من" از آغاز سال تحصیلی در این مدرسه با حضور کلیه دانش آموزان با هدف ارزشگذاری به نماز در حال اجرا است
کد خبر: ۸۹۷۱۵۴۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
علیرضا فرخ نیا در گفت و گو با خبرنگار بسیج از ایرانشهر، گفت: در راستای ارزش نهادن به فرهنگ نماز و نمازخوانی در مدارس طرح "سجاده من، نماز من" در دبیرستان پسرانه متوسطه دوره اول رازی ایرانشهر در حال اجرا است.

وی افزود: در این طرح دانش آموزان هر روز یک سجاده با خود به مدرسه می‌آورند تا در کنار سایر دوستان، همکلاسی‌ها و معلمان هنگام اذان، نماز جماعت را اقامه کنند.

مدیر دبیرستان پسرانه دوره متوسطه اول رازی بیان کرد: اجرای این طرح علاوه بر ارزش گذاری فرهنگ نماز و نماز خوانی در رفتار، اخلاق و کردار نیک دانش آموزان و داشتن یک زندگی سالم و پویا تاثیر بسزایی دارد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به هجمه دشمنان در جنگ نرم از طریق شبکه‌های ماهواره ای، بازی و انیمیشن‌ها بر علیه دین مبین اسلام، این طرح باعث انس بیشتر فرزندان از سنین پایین با خدا و دین می‌شود تا در بزرگسالی از توطئه و برنامه‌های خبیث دشمن مصون و محفوظ بمانند و همچون شهدا سربازان خوبی برای انقلاب باشند.
ارسال نظرات