خبرهای داغ:
مردم شهید پرور و انقلابی جهرم در خروش امروز خود ضمن اعلام انزجار از ساختارشکنان و برائت از استکبار آمریکا خواستار توجه دولت به معیشت مردم و مبارزه با تبعیض و فساد شدند.
کد خبر: ۸۹۷۱۵۲۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

مردم ولایت‌مدار شهرستان جهرم ظهر امروز بعد از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه بار دیگر در راهپیمایی که از مصلای نمازجمعه تا میدان مصلای این شهر برگزار شد، با حضوری با شکوه پاسخ کوبنده‌ای به هنجارشکنی‌های اخیر که با اغتشاشات برخی فریب‌خورده‌ها که از سوی کانون‌های ضد انقلاب و دروغ پراکنی بیگانه ساماندهی ‌شدند، دادند.

مردم شهرستان جهرم که در جریان پیروزی انقلاب اسلامی زبانزد پیشگامی هستند و این شهرستان از جمله شهرستان‌هایی است که حکومت نظامی در آن برقرار شد و با تقدیم یک هزار و ۲۰۰ شهید گلگون‌کفن همواره در دفاع از ارزش‌های اسلام، انقلاب و آرمان‌های امام راحل جان‌فشانی کرده‌اند بار دیگر همچون دی‌ماه ۸۸ که یک روز زودتر از همگان در ۸ دی به تظاهرات علیه اغتشاشگران پرداختند، ۱۵ دی‌ماه ۹۶ را نیز در تقویم خود و در عرصه اطاعت از ولایت فقیه رقم زدند و باخروش خود ضمن محکوم کردن رفتارهای هنجارشکنانه بیعتی مجدد با رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای بستند.

مردم دارالمؤمنین جهرم با سر دادن شعارهای «ماهمه با هم هستیم، پشت ولایت هستیم»، «مرگ بر فتنه‌گر٬ مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای» به همگان گفتند که هیچگاه انقلاب اسلامی در قلب مردم کمرنگ نخواهد شد.

این مردم شهید پرور خواستار توجه مسؤولان به خواسته‌های برحق اقتصادی و معیشتی شدند و با شعارهای «نه اختلاس نه ذلت این است ندای ملت»، «فقر و فساد و تبعیض نابود باید گردد» تجلی بصیرت و رمز نجات دولت را در اطاعت از ولایت دانستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها