خبرهای داغ:

خروش انقلابی شیراز علیه آشوبگران/ مطالبه جدی از دولت برای حل مشکلات اقتصادی

تجمع بزرگ مردم شیراز در پاسخ به اغتشاشات اخیر، ضمن تودهنی مجدد به فتنه‌گران و دشمنان ملت، با مطالبه جدی حل مشکلات اقتصادی کشور از سوی دولت، با قرائت بیانیه‌ای پایان یافت.
کد خبر: ۸۹۷۱۵۲۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، تجمع گسترده مردم انقلابی شیراز در میدان نمازی این شهر، در پاسخ به اغتشاشات اخیر، بار دیگر فتنه‌گران و دشمنان ملت را از دست‌یابی به اهداف شوم خود مأیوس کرد، ضمن اینکه تجمع‌کنندگان برای حل مشکلات اقتصادی کشور، مطالبات جدی خود را از مسؤولان دولت خواستار شدند.

در روزهای اخیر با توجه به موج گرانی‌ها، اعتراضاتی در گوشه و کنار کشور را شاهد بودیم که با جهت‌دهی عناصر ضدانقلاب خارج نشین، جنبه خشونت پیداکرده و تبدیل به اغتشاش و اعتراض علیه نظام شده بود که با حضور با بصیرت و آگاهانه مردم انقلابی و تشخیص هوشمندانه ایشان در تفکیک مشکلات کشور و اصل نظام، این فتنه نوپا در نطفه خفه شد.

مردم شیراز امروز در تجمع باشکوه و حماسی خود، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های اصیل انقلاب و امام راحل و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، پیامی رسا از حضور به‌موقع در صحنه‌های حساس در برهه‌های تاریخی، به دشمنان ملت ارسال کردند تا آنان را به سبب چشم طمع به مام میهن، بیش‌ازپیش سرخورده، ناامید و پریشان‌خاطر سازند.

تجمع‌کنندگان با شعارهای «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، «این‌همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» و... نشان دادند که باوجود تحمل بار سنگین گرانی، بیکاری و ... همچنان دل درگرو نظام اسلامی داشته و اعتراض به سوء مدیریت‌ها و مشکلات کشور را با موضع علیه اصل نظام اشتباه نمی‌گیرند.

در تجمع امروز شیراز، درعین‌حال مطالبات جدی تجمع‌کنندگان از مسؤولان دولت با شعارهای «دولت تدبیر و امید، بصیرت، بصیرت»، «دستای پینه‌بسته پای انقلاب نشسته» در صدای مردم شنیده می‌شد.

شعارهایی نظیر «اشرافیت، تورم، اینه صدای مردم»، «تورم گرانی، جواب بده روحانی»، «مردم و شورشگر، جدای از یکدگر»، «عملکرد این دولت، موجب خشم ملت»، «دولت اشرافیت، بصیرت بصیرت»، «علت این پیامد، دولت ناکارآمد»، «ننگ ما ننگ ما، مسؤول بی‌درد ما»، «تورم، گرانی، پاسخگو باش روحانی»، «یک اختلاس کم بشه، گرونیا حل میشه» و... نیز از شعارهای بنیانی تجمع امروز مردم شیراز بود که به‌دوراز نگاه سیاسی، نشان از اعتراض به وضعیت نابسامان اقتصادی جامعه بود.

مردم انقلابی شیراز که همچون گذشته با حضور حماسی امروز خود، وفاداری خویش را به نظام و آرمان‌های انقلاب ثابت کرده‌اند، همچنین با اعلام انزجار از فتنه گران مملکت با شعارهایی نظیر: «فتنه‌گر حیا کن، مستضعفو رها کن»، «مرگ بر فتنه‌گر، چه در حصر و چه در قصر»، «مدیر بی‌کفایت، مایه ننگ ملت» و... بار دیگر تنفر خود را از فتنه گران داخل و خارج نشین اعلام کرده و از آنان برائت جستند.

یادآور می‌شود در پایان این تجمع بیانیه‌ای در راستای تعهد و وفاداری به آرمان‌های انقلاب و بیزاری از دشمنان نظام به‌ویژه فتنه گران، از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس قرائت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها