امام جمعه لنده گفت: ملت ایران با حضور بصیرانه خود پاسخ موج سواری‌های دشمنان نظام را با با قاطعیت دادند.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۸۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
امام جمعه لنده در خطبه‌هایپاسخ قاطع ملت ایران به موج سواری‌های دشمنان ایران اسلامی نماز امروز این شهر گفت: ملت ایران با حضور بصیرانه خود پاسخ موج سواری‌های معاندان ودشمنان نظام را به با قاطعیت دادند.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل افزود: جریانات چند روز اخیر در کشور سبب شد تا بار دیگر دست‌های دشمنان نظام در این حوادث برای ملت ایران آشکار گردد.
محمودی اصل گفت: هدف دشمنان قسم خورده نظام اسلامی از ابتدای پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی تاکنون با تحریم‌ها و تهدید‌های مختلف به دنبال حذف نظام جمهوری اسلامی بودند که ملت ایران با حضور بصیرت مندانه خود پاسخ موج سواری‌های دشمنان را در همه برهه‌های زمانی با قاطعیت دادند.
امام جمعه لنده افزود: در سال‌های گذشته شاهد اعتراض مردم در جلو فرمانداری‌ها و استانداری‌ها بوده ایم، ولی این اعتراض با اغتشاش به آتش کشیدن مساجد و حسینه‌ها و بانک‌ها فاصله داشته است.
محمودی اصل گفت: شعار‌های سازماندهی شده و به آتش کشیدن اموال عمومی مردم در این اغتشاشات نشان از برنامه چینی دشمنان برای حذف نظام بوده است.
خطیب جمعه این هفته لنده بیان کرد: وقتی پرچم ایران، تصاویر شهدا و حسینه‌ها و مساجد به آتش کشیده می‌شود و کشور‌های استعمارگر و منافقین حمایت می‌کنند باید فهمید که پشت پرده این حرکات افسار گسیخته همان کسانی هستند که به دنبال حذف نظام هستند.
وی گفت:ملت بصیر و هوشیار ایران با حضور به موقع و قاطع خود اقدامات چند روز گذشته کشور را محکوم و خواستار محاکمه این اغتشاشگران شدند.
امام جمعه لنده افزود: مطالبات به حق مردم و بهبود وضع معیشتی آن‌ها از مواردی است که دولتمردان باید در جهت رفع تدریجی آنان همت کنند و تنها راه بهبود وضعیت موجود عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور است.
محمودی اصل ادامه داد: باید از نیرو‌های امنیتی و انتظامی به واسطه برقراری نظم و امنیت و ملت بصیر و هوشیار ایران قدردانی کرد.
امام جمعه لنده در ادامه به ۱۶ دی ماه سالروز شهادت شهدای هویزه اشاره کرد و افزود: یاد و خاطره شهدای دانشجوی هویزه برای همیشه در ذهن و تاریخ این ملت گرامی داشته شود.
محمودی اصل به پدیده مدیران پروازی شهرستان لنده نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه پدیده مدیران پروازی مناسب وضعیت موجود کشور و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان نیست وهمچنین وقتی مدیران در بین مردم در طول ۲۴ ساعت خدمتشان حضور داشته باشند بهتر می‌توانند مشکلات مردم را بررسی کنند.
ارسال نظرات