در راستای محکوم کردن اقدامات اخیر فتنه گران و اغتشاشات ایجاد شده در کشور، هزاران نفر از مردم میانه ظهر امروز به خیابان آمده و مسیر بین مصلای نماز جمعه تا چهار راه آزادی را با سردادن شعارهای ضد صهیونیستی و ضد نفاق، راهپیمایی کردند
کد خبر: ۸۹۷۱۴۶۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مردم میانه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته، ظهر امروز و بعد از اقامه نماز عبادی- سیاسی جمعه به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

   در این راهپیمایی مردمی، اقشار و مجموعه‌های مختلف و گروه‌های مردمی در شهرستان میانه در مقابل مسجد جامع این شهر تجمع کرده و سپس به سمت میدان آزادی میانه حرکت کردند.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در تجمع پایانی این راهپیمایی با تاکید بر اینکه پرچم ما شرف ماست و ملت ما دوستدار انقلاب اسلامی و آرمانهای اسلام و انقلاب است، اظهار کرد: به هیچ کس اجازه نمی دهیم به هر نحوی که ممکن است به مقدسات و آرمانهای این ملت توهین کند یا اعتقادات آنان را خدشه دار سازد.

مردم میانه پس از نماز جمعه، راهپیمایی اعتراض آمیز کردند

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد اتحاد مردمی، بصیرت و آگاهی مردم و ولایتمداری آنان را دژی مستحکم در برابر دشمنان غربی و فتنه انگیزان و فتنه گران دانسته و خواستار تلاش جدی و روزافزون مسئولان دولتی و نظام، برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم شد.

   در راهپیمایی امروز اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام، روحانیون، جوانان و دانشگاهیان اساتید و آموزش پرورش، کسبه بازاریان میانه حضور داشتند و با شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر فتنه گر، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان اسلام و ایران زدند و در پایان بیانیه ای در محکومیت اقدامات فتنه گران داخلی و خارجی قرائت شد.

ارسال نظرات