مردم ولایتمدار و شهیدپرور قوچان در پی اغتشاشات و آشوب‌های اخیر در برخی شهر‌های کشور با برگزاری راهپیمایی عظیم با آرمان‌های انقلاب و ولایت‌فقیه تجدید میثاق بسته و پاسخ دندان‌شکنی به فتنه‌گران جدید دادند.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۴۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مردم ولایتمدار و شهیدپرور قوچان در پی اقدامات اخیر عده‌ای معلوم‌الحال و خودفروخته در تخریب اموال عمومی، توهین به مقدسات از جمله آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و کشته و زخمی کردن عده‌ای از مردم انقلابی در برخی شهر‌های کشور، صبح امروز به خیابان‌ها آمده، با برپایی راهپیمایی عظیمی با آرمان‌های انقلاب و ولایت‌فقیه تجدید میثاق بستند.

اقشار مختلف مردم مسیر خیابان امام خمینی (ره) تا میدان مرکزی این شهر را علیرغم سردی هوا طی کردند، با سردادن شعار‌هایی نظیر «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر آشوبگر»، «فتنه‌گر داخلی ننگت باد ننگت باد» اقدامات اخیر آشوبگران و فتنه گران را محکوم کرده و فریاد اعتراض‌آمیز و انزجاری خود را سر دادند.

همه گروه‌های سنی در کنار مدیران و مسؤولان و جناح‌های مختلف سیاسی به میدان آمدند تا راهپیمایی پرشور ۱۴ دی‌ماه ۹۶ مردم دیار آقانجفی قوچانی، سرداران کلاهدوز، بابارستمی و اسطوره‌های کشتی و موسیقی را همچون ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمن در تاریخ به ثبت رسانده و ماندگار کنند.

مردم با سردادن شعار‌های کوبنده «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» نفرت و بیزاری خود را از دخالت‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی و ظالمان دنیا فریاد زده، با صدایی رسا به همه جهانیان به‌ویژه آن‌هایی که از اغتشاشات و ناآرامی در ایران اسلامی خوشحال شده بودند، اعلام کردند که مردم پای آرمان‌های این نظام و انقلاب ایستاده‌اند و اجازه وارد شدن خدشه‌ای به آن را نمی‌دهند.

خیل عظیم راهپیمایان با سردادن شعار‌هایی همچون «لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است»، «ما همه باهم هستیم یار ولایت هستیم»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» بار دیگر با ولایت‌فقیه و آرمان‌های امام و رهبری تجدید بیعت بسته و اعلام کردند تا پای جان از ولایت‌فقیه و، ولی امر مسلمین جهان دفاع می‌کنند و گوش‌به‌فرمان ولایت هستند.

مردم با این حضور پرشور به همه جهانیان نشان دادند که نسبت به گرانی و مشکلات اقتصادی و معیشتی اعتراض دارند، اما هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند برخی خودفروختگان داخلی و دشمنان قسم‌خورده خارجی از این گلایه‌ها به نفع خود استفاده کنند، با این راهپیمایی عظیم صف خود را از شمار اندک فتنه‌گران جدید جدا کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها