فرمانده سپاه الغدیر در جمع خانواده‌های پایوران ناحیه روح الله یزد:
فرمانده سپاه الغدیر با حضور در جمع خانواده‌های پایوران ناحیه روح الله یزد اقدام به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۴۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سردار جمیری در جمع خانواده‌های ناحیه روح الله یزد گفت: ان شاء الله و به حول و قوه الهی اولویت کاری ما در سپاه توجه به امر آموزش قرآن و نهج البلاغه در خانواده‌ها است. خداوند در قرآن در سوره روم، آیه ۲۱ و می‌فرماید:خانواده، نخستین کانون رشد و آرامش بشری است و در سوره تحریم، آیه ۶ مراقبت از آن وظیفه سنگینی بشمار می‌رود و تلاش برای حفظ و حراست از آن و قرار گرفتن آن در راه خدا باعث سعادت و خوشبختی دنیا و آخرت است.
وی در ادامه افزود: قرآن و روایات برای خانواده اهمیت ویژه‌ای قائل شده و احکام وآداب فراوانی برای رشد وبالندگی آن مقرر کرده اند که افزون بر رعایت آن‌ها برای رفاه و آسایش و رشد و تعالی خانواده، باید از خدای سبحان نیز نجات و آسایش خانواده را بخواهد.
وی همچنین اذعان کرد:پاسداران باید به این نکته توجه داشته باشند که نباید مشغلات کاری آن‌ها را از توجه به خانواده غافل کند بلکه باید توجه کافی به خانواده شان داشته باشند و نکته مهم این است که نگهدارى خویشتن به ترک معاصى و عدم تسلیم در برابر شهوات سرکش است، و نگهدارى خانواده به تعلیم و تربیت و امر به معروف و نهى از منکر، و فراهم ساختن محیطى پاک و خالى از هرگونه آلودگى، در فضاى خانه و خانواده است.
ارسال نظرات