مدیر کمیته امداد اشکذر در مصاحبه با بسیج اشکذر /

توانستیم به بیش از دو برابر تعهدات خود در بحث ایجاد اشتغال عمل کنیم

مدیر کمیته امداد شهرستان اشکذر در مصاحبه با خبرنگار بسیج اشکذر، با اشاره به کسب رتبه اول در زمینه اشتغال مدد جویان تحت پوشش گفت: یکی از اهداف کمیته امداد ایجاد اشتغال و خود کفایی مدد جویان است.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۴۰
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، مدیر کمیته امداد شهرستان اشکذر در مصاحبه با خبرنگار بسیج اشکذر، با اشاره به کسب رتبه اول در زمینه اشتغال مدد جویان تحت پوشش گفت: یکی از اهداف کمیته امداد ایجاد اشتغال و خود کفایی مدد جویان است که به حمد خدا و یاری مسئولان بخصوص فرماندار شهرستان کمیته امداد اشکذر توانست در استان یزد رتبه اول در بحث ایجاد اشغال مدد جویان تحت پوشش را به خود اختصاص دهد.
“کاظم خلیلی” میزان اشتغال زایی مدد جویان کمیته امداد شهرستان اشکذر را بیش از دو برابر تعهدات این کمیته اعلام کرد وافزود: کمیته امداد شهرستان اشکذر موفق شده است در هشت ماهه اول سال جال جاری در بحث اشتغال مدد جویان بیش از ۲۱۵ درصد به تعهدات خود عمل کند.
وی تصریح کرد: حدود ۵۵۰ نفر از تمامی خدمات این کمیته و بیش از ۵۰۰ نفر نیز از بعضی از خدمات کمیته امداد حضرت امام مانند خدمات درمانی، فرهنگی و … استفاده می‌کنند که از این تعداد تنها فرد مددجو، همسر، فرزندان و داماد خانواده مدد جو میتوانند از خدمات اشتغال استفاده کنند.
مدیر کمیته امداد اشکذر پرداخت وام به مدد جویان را از مهمترین اقدامات کمیته امداد برای اشتغال زایی مددجویان دانست و عنوان کرد: بخشی از اعتبارات وام‌های اشتغال از منابع خارج از کمیته و بخشی دیگر از منابعی که کمیته امداد در نظر گرفته است تشکیل میشود.
خلیلی با بیان اینکه بخشی از اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد بواسطه‌ی دفاتر کاریابی بوده است خاطر نشان کرد: بخشی از اشتغال زایی کمیته امداد برای مددجویان از دفاتر کاریابی صورت گرفته است که اولویت در ایجاد اشتغال برای مدد جویان، زنان سرپرست خانواده بودند.
وی ادامه داد: تعهدات کمیته امداد شهرستان اشکذر اشتغال زایی برای ۴۰ مددجو بوده است که به حمد خدا و یاری مسئولین به ویژه فرماندار اشکذر توانسته ایم تا کنون برای ۸۶ مددجو اشتغال ایجاد کنیم و ناگفته نماند که بعضی از خانواده‌های تحت پوشش امکان کارکردن به دلایلی ندارند که جز با کمک مستقیم راهی وجود ندارد.
مدیر کمیته امداد اشکذر در پایان سخنان خود با گله مندی از بخش صنعت شهرستان اشکذر در همکاری با کمیته امداد این شهرستان افزود: به نسبت شهرستان‌های دیگر استان، کمیته امداد شهرستان اشکذر هیچ گونه کمکی را لز بخش صنعت دریافت نمیکند این در حالی است که در بعضی از شهرستان‌های استان بیشترین کمک از سوی صنعت به کمیته امداد صورت میگیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار