خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

اغتشاش‌گران دنباله روی دشمنان خارجی و آمریکا هستند/ مبارزه با مفاسد اقتصادی با تقویت تولید ملی و مبارزه با قاچاق میسر می‌شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: اغتشاشات و فتنه این چند روزه اخیر همگی طرح و نقشه آمریکا و دشمنان خارجی بود که خنثی شد، مسئولان وظیفه دارند تا با تقویت تولید ملی با مفاسد اقتصادی مبارزه کنند.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۲۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در مراسم راهپیمایی پرشور مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش‌ گران و بی‌ حرمتی‌ ها و بیعت دوباره با انقلاب و ولایت فقیه که با سیل عظیم غیورمردان آذربایجان در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: دشمن بداند ما مقام معظم رهبری را تنها نمی گذاریم در میدان مبارزه با استکبار و اجازه نمی دهیم تاریخ صدر اسلام تکرار شود.

تا جان در بدن داریم از فرزند زهرا اطاعت می کنیم

وی، افزود: ما تا جان در بدن داریم از فرزند زهرا(س) مقام عظمای ولایت تبعیت و به تمام منویات رهبری عمل می کنیم.

امام جمعه ارومیه، با تاکید بر بیداری و آگاهی مردم آذربایجان در دفاع از نظام اسلامی، بیان کرد: برخی در سال ۸۸ با ایجاد فتنه شاهد خروش گسترده در راهپیمایی ۹ دی بودند، حال نیز در صدد تکرار همان قضایا در مملکت و روشن کردن آتش فتنه هستند.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد: کسانیکه پرچم مقدس ایران اسلامی را که مزین به نام مقدس خداوند است آتش زدند معلوم است ایرانی نیستند این ها دشمن مملکت و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با تاکید بر اینکه اغتشاشگران و فتنه گران اذناب دشمنان خارجی هستند، تصریح کرد: زمانیکه تکفیری ها و داعش هم به اینها پیام داده و از این حرکت های مذبوحانه آنان حمایت کردند معلوم شد که این ها در یک مسیر گام بر میدارند، لذا از نیروهای امنیتی، انتظامی و دستگاه قضایی می خواهیم مجدانه با فتنه گران و آشوبگران برخورد و ماهیت شان را به مردم شفاف و روشن بیان کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، گفت: دولت و مسئولین نظام مقدس اسلامی باید عدالت محور عمل کرده و به خواسته های مردم خود ارزش قائل باشند.

مسئله اقتصاد؛ راس مشکلات ایران اسلامی

حجت الاسلام قریشی، افزود: مقام معظم رهبری راس مشکلات را مساله اقتصاد بیان نمودند، اقتصاد مقاومتی باید در این مملکت اجرا شود بنابراین از دولت و مسئولان بصورت جدی تقاضا داریم برای مشکلات چاره ای بکنند.

وی با بیان اینکه روش حل مشکلات اقتصاد مقاومتی به فرموده رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند مبارزه با مفاسد اقتصادی با تقویت تولید ملی و مبارزه با قاچاق میسر می شود و اینکه برخی بیت المال را هدر بدهند و آزادانه در میان ملت بگردند را مردم نمی پذیرند.

مومنان و دلسوزان انقلاب در راس امور قرار گیرند

امام جمعه ارومیه، افزود: در نظام جمهوری اسلامی باید با فاسدان اقتصادی به شدت برخورد شود و مردم هم شاهد باشند با این افراد برخورد می شود، دولت و مسئولان باید افراد سالم را در پست های مدیریتی و راس امور به کارگیری کنند، فرزندان شهدا، مومنین و انقلابیون باید اداره امور را به دست بگیرند.

حجت الاسلام قریشی اذعان داشت: مسئولان باید ساده زیست باشند امیرالمومنین در نهج البلاغه می فرماید زندگی مسئولان باید با مردم برابر و همچون افراد معمولی باشد.

عدالت محوری در دادگاه ها حاکم شود

وی با تاکید بر اینکه عدالت محوری باید در دادگاه های جامعه اسلامی حاکم باشد، افزود: مسئولان قضایی کشور با قضایا را باید درس عبرت برای خود کرده و از منویات مقام معظم رهبری پیروی کنند حکم عادلانه باید در دادگاه های ما محور باشد آنچنانکه در حال حاضر نیز عدالت در جامعه ما ساری و جاری است.

اروم نیوز

ارسال نظرات