نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

دشمن وحدت ما را نشانه رفته است/مسئولان به جای پرداختن به منافع باندی به فکر مصالح مردم باشند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مسئولان به جای منافع شخصی و سیاسی به فکر مسائل و مصالح مردم باشند.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۱۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک با اشاره به حوادث اخیر گفت: ملت ایران یک‌بار دیگر از آزمون الهی سربلند بیرون آمدند.

وی افزود: همیشه باید در مقابل دشمنان هوشیار بود تا از آزمون‌های الهی سربلند و  عزتمند بیرون بیائیم؛ یک‌بار دیگر ملت ایران با حضور باشکوه خود و محکوم کردن اغتشاشات اخیر نشان دادند که پشت این نظام و انقلاب هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: اعتراضات بایستی با مجوز و در چارچوب قانون شکل بگیرد، ساختارشکنی، حرمت‌شکنی و قانون‌شکنی و مقابله با زحمات بسیاری که در طول تاریخ اسلام برای اعتلای این دین متعالی کشیده شده جایز نیست.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه باید مراقب بود و ابزاردست دشمنان برای ضربه زدن به اسلام نشد، گفت: تخریب اموال عمومی و دولتی نادرست است.

وی حماسه 13 دی‌ماه را ادامه حماسه 9 دی دانست و گفت: اسلام اهل‌بیت(ع) یکی از حریم‌های مهمی است که در هر اقدامی باید حفظ شود. اسلام به ملت و کشور ما عزت داد و این عزت باید حفظ شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: آن‌ها که در رسای رضاشاه شعار می‌دادند باید بدانند که رضاشاه جنایات بسیاری را به انجام رساند که یکی از آن‌ها کشف حجاب در تقلید از آتاتورک و حمله به مسجد گوهرشاد بود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی رهبری را محور وحدت و عظمت کشور دانست و گفت: در تمام جهان شخصیتی شایسته‌تر از مقام معظم رهبری یافت نمی‌شود؛ وحدت حول محور ولایت رمز پیروزی ملت ایران است و دشمنان همین وحدت را نشانه رفته‌اند.

وی افزود: وحدت مردم به خاری در چشم دشمنان و استخوانی در گلوی اسراییل، آمریکا و آل سعود تبدیل‌شده که باید مراقب بود تا این وحدت آسیب نبیند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: کارشکنی و حرمت‌شکنی مایه ضرر و زیان کشور می‌شود؛ این‌گونه ناآرامی‌ها کشور را در نگاه برخی سرمایه‌گذاران ناامن جلوه می‌دهد و چند سال زمان لازم است تا این‌گونه تصورات نسبت به کشور از ذهن سرمایه‌گذاران پاک شود و این یکی از آسیب‌های این ناآرامی‌ها در بُعد اقتصادی است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بر لزوم توجه مسئولان به رفع مشکلاتی همچون بیکاری، حاشیه‌نشینی و چالش‌های اجتماعی تأکید کرد و گفت: عدالت اجتماعی باید در جامعه تحقق یابد، امتیازات افراد در بخش حقوق و مزایا نسبت به یکدیگر نباید غیرمنطقی و غیرعقلانی باشد.

وی با تأکید بر اینکه نظام پرداخت در کشور باید عادلانه بوده و بین حداقل و حداکثر فاصله بسیاری وجود نداشته باشد، افزود: انتظار می‌رود که مسئولان و خدمتگزاران به‌جای منافع شخصی، باندی، گروهی و سیاسی به فکر مسائل و مصالح مردم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات