خبرهای داغ:
امیر حسین سیف پور
در مسیر تکمیل بخش ویژه نطنز شناسی شهرام تقی زاده انصاری 2 جلد کتاب " نگاهی به نطنز" به قلم خود و کتاب " نطنز دیروز و امروز " به قلم مرحوم حاج بدر تقی زاده انصاری و استاد عباس دهقانیان از اساتید و نویسندگان نطنزی نیز 5 جلد از کتابهای خود از جمله "زبان و گویش نطنز"، "تذکره شاعران نطنز"، "تکیه گه خیال"، "نستعلیق دریچه ای بجهان" و "سی اتود برای ویولن" را به این کتابخانه هدیه کردند.
کد خبر: ۸۹۷۱۳۸۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، در مسیر تکمیل بخش ویژه نطنز شناسی شهرام تقی زاده انصاری 2 جلد کتاب " نگاهی به نطنز" به قلم خود و کتاب " نطنز دیروز و امروز " به قلم مرحوم حاج بدر تقی زاده انصاری را به کتابخانه حضرت امیرالمومنین(ع) اهداء کرد.

استاد عباس دهقانیان از اساتید و نویسندگان نطنزی نیز 5 جلد از کتابهای خود از جمله "زبان و گویش نطنز"، "تذکره شاعران نطنز"، "تکیه گه خیال"، "نستعلیق دریچه ای بجهان" و "سی اتود برای ویولن" را به این کتابخانه هدیه کرد.

در ماه گذشته نیز سید حسین اعظم واقفی از محققین، مورخین و اساتید بزرگ نطنزی بیش از 100 جلد از کتاب خود که 7 کتاب آن تحت عنوان میراث فرهنگی نطنز است و به موضوعاتی از جمله فرهنگ، زبان و تاریخ نطنز پرداخته را به این کتابخانه هدیه نمود.

کتابخانه حضرت امیرالمومنین(ع) توسط شهرداری نطنز و با مشارکت خانواده مرحوم حاج بدر تقی زاده انصاری احداث و از مهر ماه آغاز به کار کرد و در مسیر تکمیل و تجهیز آن نیز حجت الاسلام و المسلمین حاج ضیاء الدین انصاری مبلغ 22 میلیون ریال و خانم بدرالزمان انصاری مبلغ 60 میلیون ریال و همچنین یک دستگاه یخچال، مایکروفر ،چای ساز برقی و یک دستگاه آبسردکن را به این کتابخانه اهدا نمودند.

با توجه به اینکه بخش ویژه نطنزشناسی در کتابخانه حضرت امیرالمومنین(ع) شهرداری نطنز راه اندازی شده است، شهرداری نطنز آماده هرگونه پیشنهاد، معرفی کتب نطنز، دریافت کتاب، سی دی، اسناد قدیمی و اسنادی که نطنزشناسی کمک کند با ذکر نام اهدا کننده و جمع آوری اطلاعات ویژه شهر نطنز از سوی شما شهروندان و علاقه مندان به این شهر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها