حجت الاسلام امینی گفت: دشمنان نظام و انقلاب در سال ۸۸ با آن برنامه ریزی های چندین ساله و حمایت های گسترده نتوانستند در برابر خروش عظیم ملت کاری از پیش ببرند و قطع به یقین این اغتشاش و هوچیگری های امروزی نیز راه به جایی نمی برد.
کد خبر: ۸۹۷۱۳۸۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، حجت الاسلام و المسلمین روح الله امینی امام جمعه نطنز در جلسه برنامه ریزی برای برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر در شهرستان نطنزکه با حضور مسئولان شهرستان در فرمانداری نطنز برگزار شد ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان در مراسم های بزرگداشت حماسه ۹ دی، اظهار کرد: این روز به کوری دشمنان نظام و انقلاب هرساله گرامی داشته می شود و به عنوان برگ زرین در تاریخ انقلاب جاوید خواهد ماند.

حجت الاسلام روح الله امینی به سوء استفاده جبهه ضد انقلاب از اعتراض های مردمی به وضعیت معیشتی و بهره برداری های سیاسی به نفع خود اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام و انقلاب در سال ۸۸ با آن برنامه ریزی های چندین ساله و حمایت های گسترده نتوانستند در برابر خروش عظیم ملت کاری از پیش ببرند و قطع به یقین این اغتشاش و هوچیگری های امروزی نیز راه به جایی نمی برد.

وی با تاکید بر این که به طور حتم رو سیاهی به دشمنان ولایت خواهد ماند، بیان کرد: جبهه ضد انقلاب و به خصوص منافقین، آمریکا، اسرائیل و سعودی ها که به عنوان سر دسته این ترقه بازی ها و هوچیگری ها فعالیت می کنند این را بدانند که مردم برخلاف تمام مشکلات اقتصادی که گریبان آن ها را گرفته است، پشت نظام و ولایت را خالی نخواهند کرد.

امام جمعه نطنز تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را اذیت کرده است و همه مسئولان باید دست در دست هم دهند و این مشکلات را حل کنند تا هیچ غرب زده و غرب گرایی جرات سو استفاده از این مطالبه عمومی را نداشته باشد.

وی همچنین از همگان خواست تا در آستانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از تمام ظرفیت ها در سطح شهرستان نطنز برای گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استفاده کنند.
ارسال نظرات