خبرهای داغ:
حسنی گفت: با هماهنگی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که ریاست ستاد دهه فجر شهرستان را بر عهده دارد ۱۷ کمیته تعیین شده اند تا طبق دستورالعمل ارسالی برنامه‌ ها اجرا شوند.
کد خبر: ۸۹۷۱۳۷۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، یوسف حسنی فرماندار نطنز در جلسه برنامه ریزی برای برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر در شهرستان نطنز که با حضور مسئولان شهرستان در فرمانداری نطنز برگزار شد، از تشکیل ۱۷ کمیته اجرایی برای گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان نطنز خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که ریاست ستاد دهه فجر شهرستان را بر عهده دارد ۱۷ کمیته تعیین شده اند تا طبق دستورالعمل ارسالی برنامه‌ ها اجرا شوند.

یوسف حسنی افزود: کمیته‌ های فرهنگیان و دانش آموزان، ورزش و جوانان، دانشجویی، زنان و خانواده، روستایی و عشایران، کارگری، کودک و نوجوان، فضا سازی شهری، امور اصناف، بسیج و ایثارگران، ارتباطات، فرهنگی و هنری و فضای مجازی، قرآن و نهج البلاغه، پشتیبانی و افتتاح طرح‌های شهرداری، نمایشگاه‌ ها، امنیت و ارزیابی در شهرستان نطنز برای گرامیداشت دهه مبارک فجر تشکیل می‌شود.

وی از همه روسا و مدیران ادارات و ارگان ها خواست تا از امکانات و ظرفیت های ادارات متبوع خود برای برگزاری برنامه های غنی در این دهه استفاده کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار