خبرهای داغ:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان:

دهه فجر دهه وحدت امت مسلمان ایران است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با تأکید بر اینکه دهه فجر، دهه وحدت امت مسلمان ایران است گفت: باید امسال برنامه‌های ستاد دهه فجر استان با توجه به این اصل مهم برنامه‌ریزی و اجرا شوند.
کد خبر: ۸۹۷۱۳۳۱
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳

دهه فجر دهه وحدت امت مسلمان ایران استبه گزارش  خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر همدان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران که به فرموده امام (ره) انفجار نور بود در ادامه طلوع فجر امام حسین (ع) قرار دارد و ما باید با حفظ پرچم این انقلاب آن را به دست صاحب اصلی‌اش برسانیم.

 وی با قدردانی از حرکت مردم همدان برای مقابله با اغتشاشگران عنوان کرد: مردم شهیدپرور همدان در روزهای گذشته 3 بار به خیابان‌ها آمدند و همه مردم جهان شکوه حضور حماسی آن‌ها را نظاره‌گر بودند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با تأکید بر اینکه هرگاه مردم احساس کنند که باید وارد صحنه شده و از انقلاب اسلامی، وحدت انسجام جامعه دفاع کنند این کار را انجام می‌دهند، ابراز کرد: امیدوارم با این حضور حماسی مردم، فتنه 96 نیز همین‌جا پایان یابد تا ما مسیر پیشرفت انقلاب را با سرعت بیشتری بپیماییم .

 وی با اشاره به حضور گسترده مردم همدان تویسرکان و ملایر در راهپیمایی روز گذشته از آغاز به کار ستاد بزرگداشت 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد و بیان کرد: امسال این ستاد با 22 کمیته فعالیت‌های بسیاری  را در عرصه‌های  مختلف اجرا می‌کند.

فاضلیان با تأکید بر اینکه دهه فجر، دهه وحدت امت مسلمان ایران است گفت: باید امسال برنامه‌های ستاد دهه فجر استان با توجه به این اصل مهم برنامه‌ریزی و اجرا شوند.

وی بابیان اینکه دهه فجر به همه جناح‌ها و اقشار جامعه تعلق دارد  ابراز کرد:  امسال باید بر غنی بودن محتوای برنامه‌های دهه فجر توجه بیشتری کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان تصریح کرد: بیان خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی و تبیین این موفقیت‌ها برای مردم ازجمله برنامه اصلی ستاد دهه فجر در استان است.

وی با اشاره به اینکه مردم باید در دهه فجر امسال شاهد ارائه خدمات مختلف از سوی دستگاه‌های اجرایی باشند افزود: در دیدار چند روز پیش ما با مقام معظم رهبری از جمله نکاتی که ایشان بران تأکید داشتند افزایش اعتمادبه‌نفس در مردم و امیدواری در آن‌ها بود پس باید در برنامه‌های دهه فجر نیز این دو اصل مهم موردتوجه قرار گیرند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار