خبرهای داغ:
در دیدار امام جمعه اهل سنت اسدیه با فرمانده سپاه ناحیه درمیان مطرح شد

مسئولین باید در جهت رفع مشکلات مردم قدم بردارند

امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه مردم و مسئولین می بایست نسبت به اتفاقات اخیر هوشیار باشند گفت: مسئولین باید درد و حرف مردم را بشنوند و در جهت رفع موانع قدم بردارند.
کد خبر: ۸۹۷۱۳۰۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ضمن تبریک مسئولیت جدید به جناب سروان فاطمی نسب از خدمات سپاه پاسداران در عرصه های مختلف تقدیر و تشکر کرد و گفت: امروز مردم از سپاه و بسیج به واسطه خدمات مخلصانه رضایت دارند.

وی به اتفاقات اخیر در بعضی از شهرهای کشور اشاره کرد و گفت: این امنیتی که در سراسر کشور وجود دارد به برکت خون هزاران شهید به دست آمده است.

مولوی عبدالهی بر حل مشکلات و مطالبات مردم توسط مسئولین تاکید کرد و افزود: متأسفانه دشمنان نظام و انقلاب از اتفاقات اخیر سوء استفاده کرده و قصد آشوب در جامعه را دارند.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولین  می بایست نسبت به اتفاقات اخیر هوشیار باشند گفت: مسئولین باید درد و حرف مردم را بشنوند و در جهت رفع موانع قدم بردارند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هم ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت ها و خدمات مولوی عبداللهی بر تقویت و حفظ وحدت در شهرستان تأکید کرد و گفت:اگر اتحاد بین مسلمانان در سراسر جهان صورت پذیرد آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

سروان فاطمی نسب ضمن تأکید بر هوشیاری مردم و مسئولین در رابطه با اتفاقات اخیر در جامعه گفت: مسئولین می بایست در جهت رفع مشکلات مردم به صورت جهادی قدم بردارند تا دشمنان این نظام نتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار