خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان درمیان گفت: روستاهای شیعه نشین شهرستان درمیان از داشتن روحانی مستقر محروم هستند.
کد خبر: ۸۹۷۱۳۰۱
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرمانده سپاه شهرستان درمیان صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: شهرستان مرزی درمیان یکی از شهرستانهای محروم خراسان جنوبی است.

 

وی با اشاره به اینکه 70 درصد جمعیت شهرستان مرزی درمیان براداران اهل سنت هستند، افزود: حدود 60 تا 70 روستای شهرستان درمیان شیعه نشین هستند که این تعداد روستا هم از داشتن روحانی مستقر محروم بوده و تعداد روستاهایی که روحانی دارد به 10 تا 15 روستا بیشتر نمی‌رسد.

 

فرمانده سپاه شهرستان درمیان بیان کرد: قرار شده است مردم این منطقه طوماری را برای توجه مراجع عظام جهت فرستادن روحانی به این منطقه امضا کنند و درخواست خود را از این طریق اعلام دارند.

 

فاطمی نسب گفت: از دیگرمشکلات مطرح در شهرستان درمیان مشکل بی آبی است که برخی روستاها فقط آب خوردن خود را داشته و برای استحمام با مشکل مواجه اند که بسیاری از مردم به دلیل بی آبی دچار بیماری های پوستی شده اند.

 

وی ضمن اشاره به حادثه چند ماه گذشته در جاده بیرجند – اسدیه  که تعدادی از پرسنل بیمارستان شهر اسدیه در این حادثه کشته شدند، تصریح کرد: مشکل دیگر شهرستان درمیان جاده این شهرستان است که نیاز به توجه خاص مسئولان دارد.

 

فرمانده سپاه شهرستان درمیان عنوان کرد: مشکل دیگر در شهرستان درمیان بحث زمین‌های بنیاد مستضعفان است که در حقیقت مردم آن منطقه هم مستضعف اند اگر زمین‌هایی که در اختیار بنیاد مستضعفان است را در اختیار مردم قرار دهیم بسیاری از مشکلات مردم برطرف خواهد شد.

 

فاطمی نسب عنوان کرد: نیروهای خانم و آقای سپاه شهرستان درمیان، همه امروزه در محضر شما حاضر شده و عهد مجدد برای دفاع از آرمانهای نظام جمهوری اسلامی بسته و تجدید میثاق می‌کنیم.

 

وی تصریح کرد: همانگونه که تاکنون نیروهای سپاه شهرستان درمیان تا پای جان برای حفظ آرمانهای نظام مانده و پشتیبانی کرده اند بعد از این هم، تا آخرین نفس از آرمانهای نظام و جمهوری اسلامی ایران حمایت خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها