در مراسمی مسئول جدید دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۷۱۲۴۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، در مراسمی که امروز (14 دی) با حضور سید خلف حوتی نژاد، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، محمد رضا شریفی فرد، معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به صورت داخلی در محل دبیرخانه کانون مساجد یزد برگزار شد، حجت الاسلام فیروز گرج به عنوان مسئول جدید دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد معرفی شد.

سید خلف حوتی نژاد، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این مراسم گفت: کانون های فرهنگی هنری فرصت بزرگی در راستای اتصال جریان های مردمی با مساجد است وهدف ما در فعالیت های فرهنگی و هنری در راستای کار با مردم را تحقق می دهد.

وی افزود: پرداختن به اهداف اصلی نظام و دبیرخانه با ابزارهای فرهنگی و هنری وظیفه دبیرخانه است که کانون ها به نوعی این نقیصه را دنبال می کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد:وصل شدن هنرمندان به مساجد و کانون ها و استفاده از فضای هنری در مساجد به عنوان اولویت هایی است که بایستی دنبال شود.

حوتی نژاد ادامه داد: کانون مساجد یزد به عنوان شاخصی در کشور بوده است که امیدواریم این امر در ادامه تحقق پیدا کند.

وی گفت: یکی از فعالیت های مهم در زمینه کتابخوانی توسط کانون های مساجد یزد صورت گرفته است که اکنون نیز به عنوان یکی از مدعیان این حوزه در سطح کشور است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: ما معتقدیم که در جامعه نباید جدایی بین مساجد و هنر وجود داشته باشد بلکه در کنار هم باید اهداف اسلام و انقلاب به صورت هنرمندانه بیان شود.

حوتی نژاد ادامه داد: تمام تلاش ما بایستی برای بردن کارهای فرهنگی در دل مردم باشد و به نوعی ما نیز پل ارتباطی بین آنها باشیم.

وی گفت: قهرمان شدن سخت است اما قهرمان ماندن سخت تر است و با توجه به این که دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد در سال های متوالی رتبه های اول و دوم کشوری را کسب کرده است امید است که همچنان بتواند با مسئول جدید خود نیز این فعالیت ها را ادامه دهد.

محسن رستگاری، مسئول سابق دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد نیز در این نشست با اشاره به فعالیت های خود در مدت 6 سال گفت: خدمت به مسجد و بچه های مسجدی به عنوان افتخار و حسی معنوی است.

وی افزود: ما در طول سال های گذشته بر اساس ارزیابی ها به عنوان استان های اول و دوم بوده ایم و توانستیم در جشنواره های مختلف نیز رتبه های برتر را کسب کنیم.

در این مراسم نیز فیروز گرج به عنوان مسئول جدید دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد معرفی شد و از زحمات محسن رستگاری، مسئول سابق این دبیرخانه قدردانی شد.

لازم به ذکر است، مراسم رسمی تکریم و معارفه مسئول جدید دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با حضور مسئول امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد متعاقبا برگزار می شود.
ارسال نظرات