رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی:

حضور فعال و همه جانبه مردم در دفاع از انقلاب و نظام آب سردی بر آتش فتنه

دکتر علی اکبر کریمی رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در همایش مشترک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و فرمانداران استان مرکزی در محل بیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراکبرگزار شد گفت : از حضور پرشور مردم ولایتمدار استان مرکزی در راهپیمایی ١٣ دیماه و خنثی نمودن توطئه ها تشکر ویژه می نمایم.
کد خبر: ۸۹۷۱۲۱۷
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، همایش مشترک نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی ، ائمه جمعه و فرمانداران استان مرکزی در محل بیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک برگزار گردید.

در این همایش دکتر علی اکبر کریمی رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی افزود : از حضور پرشور مردم ولایتمدار استان مرکزی در راهپیمایی ١٣ دیماه و خنثی نمودن توطئه ها تشکر ویژه می نمایم و قطعا حضور فعال و همه جانبه مردم در دفاع از انقلاب و نظام آب سردی بر آتش فتنه است.

وی افزود : انسجام و وحدت نیاز ضروری حال حاضر جامعه است و همه ما باید حول ولایت و رهبری و اصول و ارزشهای انقلاب تلاش کنیم تا این انسجام و وحدت در سطح ملی و استان جهت پیشبرد اهداف انقلاب بیش از پیش شکل بگیرد و در راستای ایجاد وحدت و انسجام در جامعه استفاده از تمام ظرفیت های انسانی و مدیریتی در استان مفید و موثر است.

دکتر کریمی تصریح کرد : استان مرکزی یک کالبد یکپارچه است و بنده و هیچ یک از اعضاء مجمع نمایندگان استان حس ناسیونالیستی به حوزه انتخابیه خود نداریم و با تمام توان از منافع همه شهرهای استان و منافع ملی دفاع می کنیم. قطعا نظام مقدس جمهوری اسلامی دستاوردهای بزرگی داشته و هیچکس حق ندارد این دستاوردها را زیر سوال ببرد و باید همه در راستای پیشبرد اهداف تلاش کنیم.

ارسال نظرات