امتیاز تیم فوتبال شهرداری اراک در آتش بی تدبیری مسئولان سوخت و دلیل این امر را عدم واریز حق عضویت و ورودی تیم فوتبال شهرداری اراک برای شرکت در مسابقات لیگ دسته سوم اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۷۱۱۹۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ محسن صادقی دبیر هیات فوتبال استان مرکزی گفت : امتیاز تیم فوتبال شهرداری اراک در آتش بی تدبیری مسئولان سوخت و دلیل این امر را عدم واریز حق عضویت و ورودی تیم فوتبال شهرداری اراک برای شرکت در مسابقات لیگ دسته سوم اعلام کرد.

وی ادامه داد : علیرغم شرکت نماینده از سوی باشگاه شهرداری اراک در مراسم قرعه کشی اما به دلیل اینکه باشگاهشهرداری اراک عملا وجود خارجی ندارد و مسئولان نیز تنها به وعده و وعید نسیه در خصوص ادامه فعالیت باشگاه شهرداری اراک بسنده کرده اند.

صادقی افزود : عدم تعیین تکلیف تیم از سوی مسئولان شهرداری پای متقاضیان گرفتن امتیاز باشگاه شهرداری اراک را به موضوع باز کرد و پس ازکش و قوس های فراوان و پافشاری هیات فوتبال بر عدم خروج امتیاز تیم فوتبال شهرداری از استان متقاضی خوزستانی با قبول شرایط آمادگی خود را برای فعالیت در اراک اعلام کرده بود اما همانگونه که گفته شد عدم واریز پول از سوی شهرداری عملا این تیم را از گردونه مسابقات حذف کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، به اعتقاد راقم این سطور برای واضح شدن مساله می بایست رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر یا شهردار اراک سوال پرسیده شود تا ورزش دوستان استان به شفافیت بهتری در این خصوص دست پیدا کنند

زمانی که باشگاه شهرداری وجود ندارد و بودجه برای فعالیت آن درنظر گرفته نشده است طبعا باشگاه مجوزی برای پرداخت هزینه در قبال هیچ تیمی ندارد اما بر طبق همان اصلی که شورای شهر برای فعالیت بسکتبال و والیبال پرداخت بخشی از هزینه ها را در نظر گرفته شده است  این امکان نیز برای فوتبال وجود داشت.

اینکه دلیل عدم تعیین تکلیف تیم در مرحله اول و واریز نکردن پول برای فعالیت تیم شهرداری اراک در مسابقات چه بوده است را نه عزیزمحمدی که افراد دست اندرکار در شورا و شهرداری باید پاسخ دهند که این امید می رود شاهد تحقق این امر در روزهای آتی باشیم.

اما هماهنگونه که علت منع فعالیت باشگاه شهرداری اراک و افراد مسئول این اتفاق در شورای چهارم به گفته آقایان مشخص نشد امروز نیز اگر در مسیر اشتباه شفاف سازی قدم برداریم پاسخی برای ذهن های پرسشگر در خصوص تیم فوتبال شهرداری اراک پیدا نخواهیم کرد و صرفا این موضوع به امری برای جنگ و جدل ها و گروکشی های مورد پسند برخی تبدیل خواهد شد.

ارسال نظرات