مرگ دو بیمار در مراکز درمانی شهرستان نور پای پزشکی قانونی مازندران را به هر دو پرونده باز کرد.
کد خبر: ۸۹۷۱۱۷۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مرگ بیمار ۲۷ ساله در مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی چمستان و مرگ کودک ۷.۵ ساله در بیمارستان امام خمینی (ره) نور با شکایت خانواده جان باختگان همراه شد تا پای پزشکی قانونی استان به پرونده این دو مرگ باز شود.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بیمار ۲۷ ساله، هفت دی‌ ماه امسال به علت فارنژیت به مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌ روزی چمستان نور مراجعه  و با دستور دارویی، به او پنی‌ سیلین تزریق می‌ شود، اما  بیمار پس از تزریق دچار شوک شده وبا وجود عملیات احیا متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

بر اساس این گزارش کودک ۷.۵ ساله  نیز ۹ دی ماه جاری با علائم بیماری دستگاه تنفسی به بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) نور مراجعه و درمان‌ های اولیه روی اون انجام می‌ شود، اما بهبودی حاصل نمی‌ شود و کودک پس از مدتی دچار ایست تنفسی شده و فوت می‌ کند.

علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران در گفتگویی با بیان اینکه با شکایت این دو خانواده پرونده در اداره کل پزشکی قانونی استان باز شده است، افزود: برای تعیین علت دقیق مرگ این دو نفر، کالبد شکافی و نمونه سم شناسی و آسیب انجام شده است.

وی افزود: نتیجه بررسی‌ ها ۳ ماه بعد اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها