جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) در نشست بصیرتی با حضور جمعی از فرهنگیان بسیجی در کانون امام خمینی (ره) بوشهر گفت: دشمن می خواهد وازه اعتراض را با اغتشاش تعویض کند.
کد خبر: ۸۹۷۱۱۵۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج عصر دیروز 13ام دی ماه نشست بصیرتی فرهنگیان بسیجی در کانون امام خمینی (ره) بوشهر برگزار شد

در این نشست جناب سرهنگ خرمدل جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به طرح مسائل تحولات جهان منطقه و اوضاع داخلی پرداخت.

سرهنگ خرمدل با بیان اینکه امریکا مهره های راهبردی خود را در منطقه سوخته میبیند در نظر دارد از نفوذ فکری ایران در منطقه جلوگیری کند چرا که هرگاه آمریکا، ایران را در مقابل خود دیده سناریوهای خود را بر باد رفته دیده است.

وی در ادامه تاکید کرد : در روزهای نخست دولت سوریه با تشکیل بسیج مردمی مخالفت میکرد اما امروز با بهره گیری از الگوی بسیج مستضعفین ایران ، حشدالشعبی در عراق ، دفاع وطنی در سوریه ، زینبیون در پاکستان ، فاطمیون در افغانستان و حزب الله لبنان در حال مبارزه با استکبار جهانی هستند.

خرمدل خاطر نشان کرد : دشمن برای از پا در آوردن ایران برنامه فتنه و جنگ داخلی و قومیتی را روی میزگذاشته است

که بهترین سوژه دامن زدن به نا رضایتی های اقتصادی و اشتغال هست که اهداف خود را پیش برند.

جانشین فرمانده سپاه بوشهر اذعان کرد : دشمن میخواهد واژه اعتراض را با اغتشاش تعویض کند چرا که اعتراض به مشکلات حق مردم شریف و شهیدپرور کشور است اما نه اینکه تخریب جان و مال و ناموس مردم در خطر باشد.

وی در انتها افزود : شما فرهنگیان نقش بی بدیلی در جامعه دارید ، شما هستید که فرهنگ سازی و تربیت سازی میکنید.شما فرهنگیان بسیجی وظیفه دارید هشیار باشید تا از خطرات احتمالی توسط دانش آموزان اغفال شده پیشگیری شود.فلش جمهوری اسلامی ایران رو به جلو است.آینده متعلق به ماست.

سپس در گفتمان دوستانه جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد./

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها