خبرهای داغ:
استاندار قزوین با هدف رفع مشکلات تکمیل مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین، از این پروژه بازدید کرد.
کد خبر: ۸۹۷۱۱۳۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین از مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین بازدید کردند.
در این بازدید غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل و یدالله محمدبیگی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن همراهی مسوولان یاد شده، توضیحات لازم را در اجرای عملیات عمرانی این پروژه ارایه کردند.
طی بازدید یاد شده، زاهدی از نزدیک در جریان روند ساخت مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین قرار گرفت و برای تکمیل این پروژه قول مساعدت داد.
در این بازدید، زاهدی از زحمات مدیرکل و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد استان قزوین در ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین قدردانی کرد.
همچنین مسوولان در خصوص مشکلات مجتمع یاد شده به بحث و گفت‌وگو پرداختند و راهکارهایی برای ادامه عملیات عمرانی پروژه فوق اتخاذ کردند.
گفتنی است: مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین در فازهای یک و دو تعریف شده است.
فاز اول این مجتمع، شامل سالن ورزشی، استخر و آب درمانی و فاز دوم نيز شامل ساختمان اداری، فرهنگی و توانبخشی، آمفی‌تئاتر و کلینیک درمانی، سوئیت‌های اقامتی و رستوران می‌باشد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها