خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر (عج):
معاون هماهنگ کننده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر (عج) گفت: عملیاتی کردن فرامین رهبری یهترین راه برون رفت از مشکلات جامعه است و دشمن یقینا دوباره یک ناکامی دیگر را خواهد چشید، چون ایران اسلامی جایی برای ارز اندام دشمن نیست که بخواهد اهداف خودرا پیاده کند.
کد خبر: ۸۹۷۱۱۱۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ آشوری معاون هماهنگ کننده تیپ ۸۲ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص تحرکات دشم در ایجاد نا امنی در کشور گفت: ملت ایران هر وقت پیروزی‌هایی را در سطح منطقه به دست آورده است دشمن در صدد ناکام گذاشتن آن بوده است و درصدد بودند که بارفتار‌های غیرعاقلانه این شیرینی را به کام مردم ما تلخ کند، ولی تاکنون موفق نشده است.
وی در ادامه گفت: ما اگر یک نگاهی گذرا از زمان انقلاب تا کنون داشته باشیم متوجه میشویم که دشمنان می‌خواستند با هر حربه‌ای جلوی پیشرفت نظام ما را بگیرند و به همین خاطر حوادث جنوب شرق و شمال غرب، ترور‌های خیابانی و جنگ تحمیلی را به راه انداختند
آشوری افزود: در قضایای دیگر همچون انتخابات ۸۸ که مردم باحضور حداکثری و با رای ۴۰ میلیونی به پای صندوق‌های رای آمدند پیروزی دیگری بود که دشمن برای اینکه این پیروزی را به کام مردم ما تلخ کند فتنه ۸۸ را به راه انداخت، ولی با عنایت خداوند و با هدایت‌های رهبرمعظم انقلاب و بصیرت مردم در ۹ دی جواب دندان شکنی به استکبار داده شد.
معاون هماهنگ کننده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر (عج) بیان کرد: با توجه به پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت بر علیه داعش و حمایت‌های آمریکا و عربستان، دشمنان ناکام مانده اند و برای همین دست به اقدامات خرابکارانه در ایران زده اند تا بتوانند جبران خسارت کنند، ولی بازهم شکست خوردند.
وی افزود: لذا با توجه به این همه پیروزی و نفوز ایران در منطقه دشمن چاره‌ای جز اعتراف و شکست نداشته و راه برون رفت از این شکست مفتضحانه خود، قضییه پایتخت شدن فلسطین و همچنین ایجاد نا امنی در ایران را به راه انداخته است تا افکار عمومی را به این سمت بکشند.
وی گفت: ما باید چشم در چشم رهبری داشته باشیم وگوشمان به رهنمود‌های ایشان باشد چراکه هرجایی که دشمن می‌خواسته مورد هدف قراردهد را رهبرفرزانه ما به مسئولین و ملت ما گوشزد کرده است و حالا این وظیفه ما و مسئولین نظام است که اقدامی عملی کنیم و رهنمود‌های مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قراردهیم تا اینکه مشکلات بزرگ از سر راه برداشته شود و خدای ناکرده نارضایتی بین مردم ایجاد نشود که دشمن بخواهد ازاین موج نارضایتی برعلیه خودمان سوءاستفاده کند.
وی درخصوص خطر فضای مجازی دربین جوانان ما نیزگفت: جوانان ما الان در معرض تهدید فضای مجازی هستند مسئولین ما باید موضوع فرهنگ و مقابله با تهاجم فرهنگی که بار‌ها رهبرعزیزمان به آن اشاره داشته اند را بسیار جدی بگیرند که مبادا جوانان ما در چنگ دشمنان و استکبار گرفتار شوند.
وی در پایان تصریح کرد: خدا را شکر که مردم ما هوشیارند و مطمئنا این اغتشاشات کار این مردم با بصیرت نبوده. عده‌ای جیره خور غرب گرا هستند که می‌خواهند نقشه‌های شوم دشمن را درایران پیاده کنند که به لطف خدا تا الان هم موفق نبوده اند، چون مردم ما پیروولایت فقیه هستند همانطور که با حماسه‌های حضور خود در ۹ دی ۲۲ بهمن ثابت کرده اند. ولی بازهم باید مراقب بود که این مشکلات و این اعتراضات باعث سوءاستفاده دشمن نشود و عملیاتی کردن فرامین رهبری یهترین راه برون رفت از مشکلات جامعه است و دشمن یقینا دوباره یک ناکامی دیگر را خواهد چشید، چون ایران اسلامی جایی برای ارز اندام دشمن نیست که بخواهد اهداف خودرا پیاده کند.
8001/گ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها