فرهنگیان استان اردبیل در خصوص حوادث اخیر و حضور راهپیمایی 14 دی ماه 96 بیانیه ای صادر کردند.
کد خبر: ۸۹۷۱۱۱۱
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

بیانیه فرهنگیان استان اردبیل در خصوص حوادث اخیر

با سلام و صلوات بر روح  بلند و ملکوتی حضرت امام (ره) و شهدای صدر اسلام، انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و شهدای فرهنگی و دانش آموز.

ملت آگاه و فهیم ایران بار دیگر در آستانه آزمون دیگر در راه مبارزه با استکبار جهانی قرار گرفته است. برخلاف گذشته این بار استکبار جهانی با بسیج تمام امکانات رسانه ای و عوامل مزدور داخلی و خارجی و به شیوه های متعدد روانی در صدد بهم زدن امنیت ملی و وحدت ایرانیان برامده است.

رسانه های بیگانه با فضا سازی های متعدد درصدد ترویج خشونت و تهدید به شیوه داعش در سوریه و عراق و افغانستان در چند روز اخیر به تهیج برخی جوانان احساساتی پرداخته و درصدد شعله ور نمودن آتش جنگ داخلی و برهم زدن نظم عمومی برآمده است.

ملت اگاه و بزرگ ایران با شناخت از ترفند های دشمنان، ضمن محکوم کردن تعرض به مردم و اموال عمومی این بار نیز با جدا کردن صف اعتراض خویش از بین آشوب طلبان خشونت گرا و افراد خائن به ملت ایران و پرچم کشور و اعتراضات بحق در مبارزه با فقر، فساد و تبعیض از طریق مجاری قانونی، پاسخ شایسته ای را به سردمداران استکبار جهانی خواهند داد.

فرهنگیان استان اردبیل نیز همانند سایر اقشار استان، ضمن اعلام انزجار از رفتار های خشونت امیز و تهدید و ارعاب مردم و تعرض به اموال عمومی و بیت المال، با حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز پنجشنبه 14 دی ماه 96، مراتب حمایت از نظام جمهوری اسلامی و دفاع و تبعیت از رهبری و ولایت فقیه را اعلام داشته از مسئولان و مدیران دولتی می خواهد هرچه زودتر با اتخاذ تدابیر لازم در رفع فقر و حل مشکل بیکاری و رفع تبعیض اقدام نمایند و موجبات آرامش قلوب مردم را فراهم و دشمنان و استکبار جهانی را مایوس سازند.

ارسال نظرات