بیانیه بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان در محکومیت حوادث اخیر کشور
کد خبر: ۸۹۷۱۱۰۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

باسمه تعالی

 

بیانیه بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان در مورد حوادث اخیر کشور

 

افضَلُ العَقلِ الاعتِبارُ، و اَفضَلُ الحَزمِ الاستِظهارُ، و أکبَرُ الحُمقِ الاغتِرارُ

برترین خرد، عبرت گرفتن است و برترین دوراندیشی، احتیاط کردن و پشتیبان جستن است و بزرگترین بی­خردی، فریب خوردن (و غفلت) است. امام علی «علیه­السلام» (غررالحکم : 3273)

نگاهی به تاریخ چند دهه اخیر انقلاب اسلامی حکایت از فراز و نشیب­های فراوانی است که همگی همراه با شیرینی­ها و تلخی­هایش بسیار درس­آموز و قابل توجه است. بی­گمان دلاورمردی­ها و از خودگذشتگی­های مردان و زنان این مرز و بوم منجر به پیدایش حماسه­های بزرگی در دوران دفاع مقدس برای جلوگیری از آفند و خطر دشمنان خارجی و خشکاندن ریشه­های جریانات داخلی وابسته به بیگانه شده است. با این حال، دشمنان درمانده و خوار ایران عزتمند اسلامی از راه­های گوناگون دیگر برای به انزوا و ضعف کشاندن کشور و ملت ایران همواره سعی کرده­اند وارد شوند. توطئه این دشمنان خوار و پست، در سال 1388 در درون و بطن کشور به صورت فتنه­ای پیچیده و فضایی غبارآلود بروز داده شد. در این فضای درهم پیچیده و دهشتناک فتنه، که نشأت گرفته از رژیم منحوس اسرائیل و دولت خودکامه آمریکا و دلداده­های وامانده آنها در داخل کشور بود، همان مردان و زنان این مرز و بوم با هوشیاری و غیرت تمام و بصیرتی بسیار ژرف در برابر جنگ نرم روانی و سیاسیِ از پیش طراحی شده، دست به حماسه­ای دیگر یازیدند و مشتی بر دهان توطئه­گران خارجی، بدخواهان و فتنه­انگیزان زدند. حماسه بزرگ نهم دیماه 88  درس عبرتی است برای آنان که در سرشان خیال چپاول دین و کشور بزرگ مردان و نیک­اندیشانی که در بستر عاشورا بزرگ شده­اند، را می­پرورانند. همچنین  این حماسه ماندگار درس عبرت برای کسانی است که غبار غفلت آنها را سوار بر موج اندیشه­ها و نقشه­های بیگانگان کرد.

از چندین سال پیش، مقام معظم رهبری امام خامنه­ای (مدظله­العالی) پیاپی رهنمودهای اندیشمندانه و زمان­شناسانه­ای در باب بهبود جنبه­های گوناگون پیشرفت اقتصادی کشور به مسئولین نهادهای مختف به­ویژه مسئولین اجرایی تبیین نمودند. همچنین ایشان به روی­آوری حربه دشمن به ابزار اقتصادی به طور مفصل اشاره و تشریح نمودند. اکنون با نگاهی عمیق به نحوه شعارها و رفتارهای موجود در برخی از تجمعات روزهای اخیر در برخی شهرها که در ظاهر ناشی از وضعیت اقتصادی مردم قشر ضعیف بود، می­توان این موضوع را به درستی درک نمود که کسانی (رسانه­های بیگانه و جیره­خوران آنها در داخل کشور) به دنبال تشویش اوضاع و کشاندن شعار مردم قشر ضعیف از اقتصادی به سوی پیشبرد اهداف شوم سیاسی خود در تقابل با نظام اسلامی هستند.

بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان با اصرار به آرمان­های اصیل اسلام ناب محمدی (صل ا... علیه و  آله و سلم) و تجدید پیمان با حضرت امام خامنه­ای (مدظله­العالی) در راستای روحیه انقلابی­گری و به تبعیت از امام مسلمین در حمایت از دولت­های وقت، از مسئولین اجرایی و قانون­گذاری کشور می­خواهد که در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم و جلوگیری از گرانی کالاها به­جد و با تلاش تمام، گامهایی مؤثر و کاربردی بردارند و در برابر سخنان مردم خود را عرضه نموده و برای آنها حقایق و موضوع­های مربوطه را تبیین و شفاف نمایند. همچنین، از هموطنان شریف و عزیزمان می­خواهیم که نسبت به اخبار، کلیپ و عکس­های منتشر شده در فضای مجازی به هوش باشند تا فریب وسوسه­انگیزی و کذب­پراکنی رسانه­ها و گروه­های معاند را نخورند. دشمنان این مرز و بوم بدانند که جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی آنها تأثیری در پایبندی مردم ایران به آرمان­های اصیل انقلاب اسلامی ندارد و نخواهد داشت و ما همواره در کنار مردم بزرگوار و دوشادوش آن عزیزان در دفاع از آرمان­های انقلاب اسلامی، حفظ تمامیت ارضی و اعتلا و پیشرفت کشور تحت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله­ العالی) تا پای جان ایستاده و از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظرات