برپای هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کردستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برپایی هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور ناشران برجسته کشور همزمان با دهه دوم اسفند سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی سنندج خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۱۰۹۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان, جلال قلعه شاخانی امروز (۱۳ دی) در جلسه برنامه ریزی برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب استانی در مجتمع فجر سنندج اظهار کرد: برپایی نمایشگاه کتاب از رویداد‌های مهم و فرهنگی است که فراهم کردن بستر‌های آن برای مسئولان ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب بعد از سه سال وقفه در سنندج دایر می‌شود، عنوان کرد: در حال رایزنی برای حضور ناشران برجسته کشوری در این دوره نمایشگاه در استان هستیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، یکی از وظایف اصلی متولیان، مسئولان و دست اندرکاران فراهم کردن بستر‌های لازم برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه عنوان کرد و بر تلاش و جدیت هر چه بیشتر در این زمینه تاکید کرد.

قلعه شاخانی ادامه داد: باید تلاش کنیم این دوره از نمایشگاه کتاب استانی دربردارنده تازه‌های نشر و جوابگوی نیاز مخاطبین باشد و فرصت مناسبی برای فعالان و دوستداران کتاب و کتابخوانی فراهم می‌کند.

وی همچنین گفت: در این دوره از نمایشگاه با تدابیر خاص سعی می‌کنیم نگاه ویژه‌ای به کتابفروشی‌های سطح شهر نیز داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کردستان همزمان با دهه دوم اسفند سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی سنندج برپا می‌شود.

پایان پیام/7727
ارسال نظرات