سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود از برگزاری جلسه برنامه ریزی آزمون سراسری حفظ ومفاهیم قرآن کریم درشاهرود خبرداد.
کد خبر: ۸۹۷۱۰۸۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شعبانعلی آشوری در جلسه برنامه ریزی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، نماینده اتحادیه موسسات قرآنی و مدیران موسسات جامعه القرآن، تبیان شاهوار، علوم پایه، بین الحرمین و ... شهرستان شاهرود در دفتر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد، هدف از این نشست را هم فکری و تبادل نظر دررابطه برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که قراراست در روز پنج شنبه ١٠ اسفند ماه سالجاری برگزار گردد انجام شد.
وی با شاره به اینکه آموزش قرآن کریم ازاهمیت راهبردی برخورداراست، افزود: به همین خاطر می‌توان برگزاری منظم درتمامی ابعاد آن را به عنوان یک مهم، لازم و تاثیرگذار آموزشی موسسات و مراکز قرآنی شهرستان برشمرد.
حجت الاسلام غیرتمند رئیس اداره اوقاف و امورخیریه هم در این جلسه با اشاره به اینکه «آموزش قرآن کریم» به عنوان یکی از ارکان زیر بنایی توسعه قرآن در جامعه است این اداره هم همکاری و مشارکت خود را جهت هرچه بهتر برگزارشدن آزمون سراسری حفظ ومفاهیم قرآن کریم اعلام کرد.
مدیران موسسات قرآنی حاضر درجلسه هم نظرات و پیشنهادات وهمکاری خود را در رابطه با برگزاری این آزمون مطرح کردند.
لازم به ذکر است: آزمون صبح سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم روز پنج شنبه ١٠ اسفند ماه در محل سالن مدرسه علامه طباطبایی در رشته‌های حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم، معارف اهل بیت (ع) و انس با قرآن کریم برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها