خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج رامهرمز: نماز وحدت ظهر امروز با حضور کلیه ی ادارات و سازمان های شهرستان در حسینیه شهدای این ناحیه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۷۱۰۴۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶

در این نماز باشکوه که به امامت حجت السلام سید اسماعیل موسوی امام جمعه شهرستان برگزار گردید، ایشان در بین الصلاتین به بیان نکاتی در خصوص وحدت و همبستگی همه ی ادارات و سازمان ها با مردم پرداخت و خاطرنشان کرد  که مردم ما با وحدت و همدلی بسیار خوبی که با انقلاب داشتنه اند و دارند، توانستد در سخت ترین شرایط پا به پای این انقلاب که ثمره ی خون هزاران جوان گلگون کفن کشور عزیزمان هست، پیروز شوند و این رمز پیروزی را همواره  در وجود خود بیش از پیش تقویت نموده اند. وی ادامه دادکه  ما مسئولین نیز با توجه به مشکلات معیشتی و زندگی همین مردم عزیز باید وحدت خودمون رو با مردم بیشتر نماییم.

پس از آن نیز مهندس احسان نیا فرماندار شهرستان در خصوص اغتشاشات شهری و اعتراضات عده ای سود جو که می خواستند با ضربه زدن مراکز عمومی ، نظامی و و ... با عث نا امنی در شهرستان شوند، از همه مسئولین ، نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج که در این یک هفته امنیت را در حفظ نمودند، تقدیر و تشکر کرد و از مسئولین خواست که به مشکلات و خواست مردم توجه  کنند و پاسخگوی مطالبات آنان باشند. وی در پایان خواست که با اطلاع رسانی در بین مردم  باعث حضور حداکثری در راهپیمایی روز پنج شنبه 96/10/14  علیه نقشه های شوم دشمنان حضور  شوند تا سیلی محکمی دیگر به دشمن بزنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها