خبرهای داغ:
سخنگوی کمیسون امنیت ملی مجلس در يادواره شهداي بصيرت گلپايگان

امروز صدای اسرائیل و استکبار،از گلوی برخی مسئولين داخلي،شنيده مي شود

سخنگوی کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در يادواره شهداي بصيرت گلپايگان عنوان کرد: فتنه ۸۸ رقابت انتخاباتی نبود بلکه تلاش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود.
کد خبر: ۸۹۷۱۰۳۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان، دکتر حسین نقوی حسینی در یادواره شهدای بصیرت که در سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) گلپايگان برگزار شد، اظهار کرد: امروز صدای اسرائیل از گلوی کسانی بلند است که حتی در این نظام مسئولیت دارند.

سخنگوی کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه فتنه ۸۸ ،چنگ بر صورت مقدس جمهوری اسلامی بود، عنوان کرد: فتنه ۸۸ رقابت انتخاباتی نبود بلکه تلاش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه در جریان این فتنه تمام قدرت های استکبار جهانی به میدان آمدند، گفت: حماسه نهم دی حضور ملت ایران با رهبریِ رهبری خردمند و فرزانه، خط بطلان بر این فتنه کشید.

نقوی حسینی با بیان اینکه برای هر سمت و مسئولیت در این کشور ۷۰ نفر شهید شدند، تصریح کرد: مسئولان امروز برای حل مشکلات مردم از خود بگذرند.

سخنگوی کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: شهید یعنی از خود گذشتن و مسئولان می توانند با از خود گذشتن و خدمت به مردم ،اجر شهید را داشته باشند.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸، قطعا فتنه پیچیده ای بود، تصریح کرد: مردم آگاه و بیدار باشید فتنه ۸۸ آخرین فتنه نیست،  فتنه های پیچیده تری در راه است.

نقوی حسینی با اشاره به اینکه رهبری به لایه لایه سطوح مکر و فریب دشمن واقف است، بیان کرد: چشم ها به دو لب مقدس این شخصیت فرزانه باشد و به او اعتماد کنید.

سخنگوی کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا در اقدامی کم سابقه از تریبون سازمان ملل متحد به ملت ایران توهین می کند  نشان از عصبانیت آنان است، تصریح کرد: مثلث امریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود تمام توان خود برای مقابله با ایران و رسیدن به اهداف خود در منطقه پیاده کردند ولی موفق نشدند.

وی در ادامه با اشاره به این نکته که تمام هدف داعش رسیدن به ایران بود، گفت: می گویند سوریه به ما ربطی نداشت در صورتی که اگر ما در سوریه خاکریز نمی زدیم در خیابان های شهرهاي ايران باید با آنان می جنگیدیم.

نقوی حسینی با یادآوری شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و ۱۷ هزار شهید ترور، اظهار کرد: جنگیدن با عراق در مقابل جبهه امروز که معلوم نیست دوست چه کسی است و دشمن کجاست بسیار آسانتر بود.

سخنگوی کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در عالی ترین سطح دیپلماتیک کشور نیز چهار جاسوس بیرون آمد، تصریح کرد: امروز برجام راه فرار  را بر ما بسته است.

وی با بیان اینکه شهید یعنی اینکه از خود بگذری و حتما نباید در جنگ شهید شد گفت:همین مردم باعث شدند که شما مدیر شوید و به پست و مسئولیتی برسید ، در برخورد با مردم گشاده رو باشید چرا که آنها نظام را حفظ کردند.

 وی با بیان اینکه کشور ظرفیت و توانمندی های زیادی دارد و مردم به وظایف خود عمل کردند اظهار داشت: دشمن به دنبال ضعیف کردن اراده ملی است، بخشی از آن دست مردم است و بخشی دست مسئولین باید برای مردم کار کنید.

 نقوی حسینی ابراز داشت‌: تا روزی که در مجلس هستم تریبونی که از آن سخنرانی می کنم تریبون ولایت است.

وی در پایان با بیان اینکه رئیس جمهور و نماینده انتخاب مردم هستند و مردم باید در انتخاب خود دقت داشته باشند خاطرنشان کرد: هر کس از مدار امام ،‌شهدا و ولایت خارج شد به اصحاب فتنه می پیوندد یا حصر نشین می شود یا بست نشین و عاقبتش اینچنین خواهد بود.

ارسال نظرات