خبرهای داغ:
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: انسجامی که امروز در کشور ایران حکمفرماست، در هیچ کجای دنیا مشاهده نمی‌شود و باید همواره مراقب این اتحاد و وحدت باشیم و جوانان هوشمندانه اوضاع را تحلیل کرده و مبادا پشت سر عوامل فتنه حرکت کنند.
کد خبر: ۸۹۷۱۰۳۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲

باید همواره مراقب اتحاد و وحدت در ایران اسلامی باشیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اکبر رنجبرزاده 13 دی در راهپیمایی مردم شهرستان اسدآباد علیه ساختارشکنی‌های اخیر تعداد معدودی از عناصر معاند، اظهار کرد: دو موضوع اشتغال جوانان و مشکلات اقتصادی که برای کشور فراهم شده از عوامل اتفاق افتاده اوضاع اخیر بوده که ریشه در عوامل خارجی دارد و بدون شک مطالبات مردم قابل شنیدن و پیگیری است.

وی با بیان اینکه مسئولان موظفند برای حل مشکلات مردم گام بردارند، افزود: جمهوری اسلامی بر خلاف تهدیدات و تحریم‌ها در حال طی کردن پله‌های پیشرفت و ترقی است و این امر دشمنان و صهیونیست و آل‌سعود را عصبانی کرده و قصد بر آن دارند تا پایه‌های این پیشرفت را با جنجال و اغتشاش سست کنند.

رنجبرزاده با تأکید بر اینکه حکومت متعلق به مردم است و فاصله‌ای بین مردم و حکومت وجود ندارد، تصریح کرد: انسجامی که امروز در کشور ایران حکمفرماست، در هیچ کجای دنیا مشاهده نمی‌شود و باید همواره مراقب این اتحاد و وحدت باشیم و جوانان هوشمندانه اوضاع را تحلیل کرده و مبادا پشت سر عوامل فتنه حرکت کنند.

وی با بیان اینکه راه‌حل مشکلات اقتصادی اغتشاش و بهم ریختگی نیست، اظهار کرد: خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم در اجتماعات مشخصی که قانون تعیین کرده، مردم می‌توانند عمل کنند و مسئولان نیز موظف به پاسخگویی مطالبات مردم هستند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اغتشاش و تحرکات اخیر، تصریح کرد: جراحات آسیبی که دشمنان در 9 دی 88 دیده‌اند، هنوز در تن آنان مشهود است چرا که مردم در 9 دی 88 پاسخ شیطنت‌های دشمنان را دادند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان راهی برای نفوذ به ملت ایران پیدا نکردند و همین امر موجب راه‌اندازی داعش توسط آنان در منطقه شد که این خطر از جنگ 8 سال تحمیلی نیز بیشتر بود و با تدبیر مقام معظم رهبری و شکل‌گیری هسته مقاومت و حضور در سوریه و عراق و مشاوره و حمایت موجب براندازی داعشیان شد.

رنجبرزاده با تأکید بر اینکه مردم باید مراقب بوده و همواره سرباز انقلاب باشند، یادآور شد: شهدا از ما انتظار دارند که اوضاع داخلی و خارجی را تحلیل کنیم تا جوانان ما ناآگاهانه مبادا پشت سر دشمنان در خیابان‌ها حرکت کنند.

وی بیانیه‌ها و توئیت‌های اخیر صادر شده ترامپ مبنی بر حمایت از مردم کشور ایران را نشانه ضعف رئیس جمهور آمریکا دانست و گفت: ملت ایران همواره بیدار و گوش به فرامین ولایت‌فقیه و ولی‌امر مسلمین بوده و اجازه دخالت اجانب را در امور داخل کشور نمی‌دهد.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت با تأکید اشاره به اینکه راهپیمایی امروز مردم چون گذشته نشانه انقلابی‌گری ملت بوده و ما تا آخرین نفس و قطره خون در کنار نظام خواهیم ماند تا مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع شود، تصریح کرد: مسئولان نیز باید شب و روز با انگیزه و پر طراوت به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه گام‌های بلندی در بودجه 97 بسته شده و بیش از 20 هزار میلیارد تومان برای اشتغال جوانان قرار است به صورت قرض‌الحسنه با تسهیلات کم‌بهره با طراحی و آموزش ارائه شود.

رنجبرزاده با بیان اینکه 60 هزار میلیارد تومان برای کارهای عمرانی کشور در بودجه سال آینده درنظر گرفته شده، افزود: مجلس اجازه نمی‌دهد کوچکترین فشاری به مردم وارد شود و قیمت‌ها در سال آینده تغییری نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه حقوقی که دشمن در فضای مجازی در رابطه با افزایش 70 درصدی حقوق نمایندگان برجسته‌سازی می‌کند، به هیچ وجه صحت ندارد، گفت: بر اساس پیشنهادات کسانی‌که حقوق بالای 4 میلیون تومان دریافت می‌کنند، یک ریال به حقوقشان اضافه نخواهد شد و نیز 10 درصد از حقوق مقامات نسبت به سال 96-95 کم می‌شود و این در حالیست که دشمن جریان را در فضای مجازی برعکس کرده و تبلیغ راه می‌اندازد که مردم هوشیارانه این شایعه‌پراکنی‌های آنان را باور نمی‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات