فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با اشاره به اغتشاشات و آشوب‌های اخیر در کشور گفت: ائمه جمعه باید در راستای روشن نمودن چهره واقعی آشوبگران برای مردم با جدیت بیشتری وارد عمل شوند.
کد خبر: ۸۹۷۱۰۲۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
علی محمدی در نشست قصلی ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان لنده اظهار داشت: ائمه جمعه چشمان بینای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که در شرایط مختلف با موضعگیری و روشنگری لازم در میان مردم از انحراف در مسیر نظام و انقلاب جلوگیری کردند.

وی افزود: ائمه جمعه نمایندگان رهبری در سطح کشور هستند که سیاست‌ها و خط مشی ترسیم شده نظام را در میان مردم تبیین و تشریح و برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب مردم را هدایت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: در روز‌های اخیر توطئه جدیدی به سرکردگی منافقین کوردل در سطح کشور به راه افتاده که می‌خواهند مسیر نظام و انقلاب را منحرف و از اب گل‌آلود ماهی بگیرند.

محمدی یادآور شد: مردم ولایتمدار و فهیم ایران اسلامی با همه گلایه‌ها و اعتراضاتی که نسبت به وضعیت کلی کشور دارند مسیرشان را از فتنه گران و آشوبگران جدا خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: ائمه جمعه باید شرایط به وجود آمده و اغتشاشات را برای مردم تبیین و تشریح نمایند تا آن‌ها خطشان را از خط منحرفین و منافقین جدا سازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در ادامه گفت: ما هر اعتراضی داشته باشیم به صورت مسالمت‌آمیز بیان و حل خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد دیگران و بیگانگان برایمان تصمیم بگیرند.

محمدی در پایان ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در مراسم راهپیمایی روز پنج شنبه در سطح استان افزود: ما با حضور چشمگیر خود در این راهپیمایی خط بطلانی بر خواسته‌های دشمنان نظام خواهیم کشید و هم صدا با هم فریاد حمایت از نظام و رهبری را در سطح استان طنین‌انداز خواهیم کرد.
ارسال نظرات