مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استانبهره مندی ۴۹۰ فضای آموزشی استان از تاسیسات گرمایشی مرکزی گفت: از این رقم ۱۸ فضا با پوشش گرمایشی اسپلیت، یک فضا با بخاری گازی با دودکش پوشش داده می‌شود و همچنین ۳۷۶ فضا دارای بخاری برقی، ۱۳۷۳ فضا از طریق بخاری نفتی، دو فضای آموزشی توسط کولر گازی دو منظوره و دو فضا از طریق بخاری برقی تابشی تامین گرمایش می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۷۱۰۲۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
جهان محرابی تعداد کل فضا‌های آموزشی شهر یاسوج را ۳۲۴ مورد اعلام کرد و افزود: ۱۵۳ فضای آموزشی این شهر از طریق تاسیسات گرمایشی مرکزی، یک فضا از طریق بخاری گازی با دودکش، ۴۵ فضای آموزشی از طریق بخاری برقی، ۱۲۴ فضا از طریق بخاری نفتی و یک فضا از طریق بخاری برقی تابشی پوشش داده شده است.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان به فضا‌های آموزشی بخش‌های چاروسا و دیشموک اشاره کرد و گفت: در بخش چاروسا از ۱۲۳ فضای آموزشی، شش فضا دارای تاسیسات گرمایشی مرکزی است و همچنین ۳۶ فضا از بخاری برقی و ۸۱ فضا از بخاری نفتی استفاده می‌کنند.
وی با بیان اینکه آمار تامین گرمایشی تمامی فضا‌های آموزشی استان به تفکیک هر شهر تا پایان آذر ماه احصا شده است ادامه داد: در بخش دیشموک ۱۲۹ فضای آموزشی از طریق سیستم‌های گرمایشی مختلف پوشش داده می‌شوند که ۱۱ مورد دارای تاسیسات مرکزی است و ۳۲ مورد از بخاری برقی و ۸۶ مورد نیز از بخاری نفتی استفاده می‌کنند.
ارسال نظرات