خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی عنوان کرد
معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: دشمنان اسلام می‌خواهند حلقه اسلامی و نظام اسلامی در سایه دین و مردم را متزلزل کنند.
کد خبر: ۸۹۷۰۹۸۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴

دشمنان اسلام به دنبال متزلزل کردن حلقه و نظام اسلامی در سایه دین و مردمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر حشمت الله قنبری همدانی در تجمع مردم ولایتمدار همدان در محکومیت اقدامات اخیر اغتشاش‌گران اظهار داشت: روزی که مردم متوجه شدند دست تبهکار دشمنان انقلاب از آستین عده‌ای فریب خورده، انسان‌های لجوج و متعصب بیرون آمده و امنیت کشور و اساس انقلاب اسلامی در معرض خطر قرار گرفته بر حول محور ولایت دین اجتماع کردند.

 وی گفت: در سال 35 هجری قمری، مردم به خانه امیرالمؤمنین(ع) هجوم آوردند در حالی که در آن ایام امام را برای دنیای خود می‌خواستند نه برای احیای دین و ارزش‌های اسلام.

معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در ادامه افزود: در روز نهم دی ماه تنها خواست ملت ایران اقامه دین، صیانت از ارزش‌های اسلامی و الهی و دست رد بر سینه استکبار و نظام سلطه بود و این روز آری بزرگ و معنادار به انقلاب اسلامی و نشانه عظمت ملت ایران بود.

وی در ادامه با بیان اینکه روز 9 دی دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی یک‌بار دیگر موجودیت خود را وارد کرد، افزود: 9 دی یک بغض سنگین و یک ضربه هولناک مانده در سینه دشمن اسلام است و امسال بار دیگر به علت افزون‌خواهی و رفتارهای تبهکارانه عده‌ای، این بغض دشمنان ترکید و عظمت ملت ایران در قالب مقاومت اسلامی عظمت آمریکا را شکست داد.

قنبری تصریح کرد: وقتی تاریخ بعد از جنگ جهانی دوم را می نگریم، می‌بینیم هر کشوری که غصب می شد و هر مردمی که کشته می شدند، اعلام فتح و ظفر یا در کاخ سیاه آمریکا یا بر روی ناوچه‌های شیطان بزرگ بود.

وی گفت: داعش قلمرو حکومت پیدا کرده بود و سرزمینی فراتر از عراق و سوریه در اختیار او بود و منابع درآمدی کلانی در اختیار داعش بود و بالغ بر 80 کشور دنیا نیروهای رزمنده، اطلاعاتی و امنیتی، شرک و ارتجاع در اختیار داشتند.

این مدرس دانشگاه در ادامه افزود: این حمایت‌ها و تجهیزات برای این بود که حیثیت و عزت اسلام را از بین ببرد، اما این اتفاق ممکن نشد و دشمنان اسلام می خواهند حلقه اسلامی و نظام اسلامی در سایه دین و مردم را متزلزل کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران آماده هستند اگر لازم باشد صدها بار با همه موجودیت خود پای ارزش‌های انقلاب اسلامی بایستند و اگر لازم باشد ضرباتی محکم‌تر از 9 دی و قیامی با شکوه‌تر از قیامی که امروز انجام دادند برای یأس دشمنان اسلامی و انقلاب اسلامی رقم می‌زنند.

قنبری تأکید کرد: آنچه توسط آمریکا و سرسپردگان آل سعود انجام می‌شود، ریشه آن در درماندگی است چراکه آل سعود فکر می‌‌کرد، می‌تواند قدرت منطقه‌ باشد، اما مطمئن باشید آل سعود هرگز از یمن جان سالم بیرون نخواهد برد.

وی ابراز داشت: امروز ملت ایران این حساسیت‌ها را درک می‌کند اما چند اتفاق غیرقابل اغماض در کشور به وقوع پیوست که ذائقه ملت ایران را تلخ کرد، عده‌ای آمدند از فضای موجود استفاده کردند و زمینه را برای فتنه و فساد فراهم دیدند که نیروی انتظامی، قوای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) برای مقابله با این فتنه حضور با شکوهی داشتند.

معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران از قوه قضائیه انتظار دارد با تمام قدرت و توان ریشه‌های فتنه، فساد و عوامل موثر در این ناامنی را شناسایی کند.  

وی با بیان اینکه آشوب‌ها کم بود و زود فروکش کرد، گفت: ملت بزرگ ایران مردمان شرافتمندی هستند و پای انقلاب ایستاده‌اند، کاستی‌ها و مشکلات را می‌بینند و از روزی که به اسلام آری گفتند در مقابل تحریم‌ها و فشارها ایستاده‌اند؛ این ملت نه از تحریم، نه از فشار دشمن و نه از قدرت دشمن می‌ترسد هرگز ملت ایران ذلت را تحمل نخواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات