خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر با بیان اینکه فتنه گران به دنبال تبدیل فرصت های نظام به تهدید هستند، گفت: کسانی که فریب خورده هستند و آب به آسیاب کفار، صهیونیست ها و آمریکا می ریزند، بدانند که دشمن را شاد می کنند.
کد خبر: ۸۹۷۰۹۴۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵

فتنه‌گران به دنبال تبدیل فرصت های نظام به تهدید هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در اجتماع عظیم مردم ملایر در محکومیت ناآرامی های اخیر در این شهرستان اظهار کرد: این حضور چشمگیر پس از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، تداعی کننده روزهای آغازین نظام جمهوری اسلامی است که بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

وی افزود: ملتی که از ابتدای انقلاب تاکنون پای همه فراز و نشیب های انقلاب ایستاده و یک هزار و 100 شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب و نظام کرده است، به هیچ قیمتی از نظام اسلامی خود دست نمی کشد و از انقلاب، امام و رهبری اش فاصله نمی گیرد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه دشمنان ما به برکت نظام اسلامی نمی توانند به این ملت دست درازی کنند، افزود: امروز نیز با وجود رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای عالمانه ایشان و وحدت و همدلی ملت، شاهد پیشرفت در عرصه های بین المللی، تکنولوژی، فناوری، نظامی و بالاتر از آن امنیت در کشور هستیم.

وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و جوانان تربیت یافته در مکتب ولایت فقیه، نه تنها کفار و گروه های تروریستی نتوانستند وارد ایران شوند، بلکه بساطشان از سوریه و عراق نیز برچیده شد.

برقراری با بیان اینکه اگر نظام اسلامی و ولایت فقیه نبود، سرنوشت ایران و ملت ما به سرنوشت برخی کشورهای همسایه دچار می شد، ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی بیش از 80 میلیون جمعیت ایران با وجود همه تهدیدها و دشمنی ها با شعار استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی در این کشور سرافراز زندگی می کنند.

وی اظهار کرد: ما امروز بدون وابستگی به دشمنان و بیرون از مرزها، روی پای خود ایستاده ایم و ایران اسلامی از نظر فرهنگی، معارف دینی، رشد علمی، فناوری، نظامی و فرهنگی در عرصه های مختلف الگویی برای جهان اسلام و جهان بشریت است.

امام جمعه ملایر جمهوری اسلامی ایران را ام القرای مقاومت و ایستادگی در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و افزود: ملت ایران دشمنانش را در عرصه بین المللی منزوی کرده و این بیداری، دشمن شناسی و ایستادگی در مقابل سردمداران ظلم، الهام گرفته از معارف ملت بزرگ ایران است.

وی با بیان اینکه حضور چشمگیر مردم ایران در آیین های مختلف و ید واحد بودن آنان همواره برای دشمنان سنگین است، بیان کرد: دشمنان با توطئه های مختلف و ایجاد ناآرامی در کشور به دنبال این هستند که ملت ما را پس از پیدا کردن صراط مستقیم به دوران کفر طاغوتی برگردانند، اما آنان باید بدانند که ما به هیچ قیمتی به عقب برنمی گردیم.

برقراری به انحراف کشیدن جامعه اسلامی و دست برداشتن ملت ایران از دین و ایمان را از اهداف مهم دشمنان برشمرد و تاکید کرد: کسانی که فریب خورده هستند و آب به آسیاب کفار، صهیونیست ها و آمریکا می ریزند، بدانند که دشمن را شاد می کنند.

امام جمعه ملایر بیان کرد: دشمنان چون می دانند که پیروزی در جبهه سوریه و عراق از ناحیه ایران است، می خواهند شیرینی آن را به کام مردم ما تلخ کنند، اما باید بدانند که ملت ما ید واحد است.

وی با اشاره به اینکه ما انقلاب کردیم تا بتوانیم حرفمان را آزادانه بیان کنیم و این نماد جمهوری اسلامی و عین آزادی است، ادامه داد: اعتراض حق قانونی مردم است و مسئولان در دولت، مجلس، قوه قضائیه و نهادها و ارگان ها وظیفه دارند حرف و دغدغه مردم را بشنوند و به آن پاسخ مثبت دهند.

برقراری برخورد با مفاسد اقتصادی و برگرداندن سرمایه های مردم در موسسه های اعتباری و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی را از مهمترین خواسته های مردم عنوان کرد و افزود: دولتمردان و نمایندگان مجلس باید مراقب باشند گرانی ها و مشکلات اقتصادی به مردم فشار وارد نکند و در سیاست های اقتصادی خود مدیریت کنند.

وی با تاکید بر اینکه ملت و مسئولان نظام همواره در مقابل فتنه گران ایستاده اند، خطاب به فریب خوردگان تاکید کرد: به تعبیر امیرالمومنین(ع) هر کسی که فتنه زده شده، مورد سرزنش قرار نمی گیرد و آنهایی که فریب خورده اند، می توانند به آغوش این ملت برگردند و صف خود را از صف فتنه گران جدا کنند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه فتنه گران به دنبال تبدیل فرصت های نظام به تهدید هستند، افزود: در ناآرامی های اخیر عده ای از مردم ناخواسته در کنار آشوبگران قرار گرفتند که نیاز است بیش از گذشته آگاه و هوشیار باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات