نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی صدق و امانتداری را اصل و شاخصه انقلاب دانست و گفت: فتنه و فتنه‌گری جایی در این استان ندارد و نباید ابزار دست بیگانگان و دشمنان شد خیانتکاران از ما نیستند.
کد خبر: ۸۹۷۰۹۲۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در تجمع مردمی «دفاع از امنیت ملی» که در اراک برگزار شد، با تاکید بر اینکه برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی خون‌های بسیاری بر زمین ریخته شده است، گفت: انقلاب اسلامی ساده به دست نیامده که اجازه دهیم سرنوشت آن مانند سوریه، عراق و افغانستان شود.

وی افزود:  باید بدانیم که آمریکا و اسرائیل در رأس توطئه‌گران و جنایت‌کارانی هستند که علیه ملت ما همواره نقشه‌های شیطانی کشیده‌اند از تحمیل جنگ هشت ساله تا طرح‌ها و نقشه‌های شیطانی دیگر که علیه این نظام و انقلاب به کار بستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه همواره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد امتحانات الهی قرار گرفته است، گفت: خوشبختانه ملت ایران هر بار سرافراز از این امتحانات خارج شده که این سربلندی و سر افزاری مدیون بصیرت و هوشیاری مردم است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: استان مرکزی در دفاع از آرمان‌های امام و نظام همیشه پیشرو بوده که می‌توان به تقدیم ۶ هزار شهید انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی افزود: ازهشتک‌های اغتشاشات اخیر۴۳ درصد به زبان عربی است و منشأ ارسال آنها رژیم خبیث سعودی است، این رژیم وهابی تکفیری خبیث قبل از پیروزی انقلاب قبرستان بقیع را با خاک یکسان کرد، در منا ۷ هزار زائر بیت الله الحرام را به خاک خون کشید و ۵۰۰ نفر از زائران، علما و بزرگان ایران اسلامی را به شهادت رساند که این نشان دهنده دشمنی دیرینه آل سعود با ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی صدق و امانتداری را اصل و شاخصه انقلاب دانست و بیان کرد: فتنه و فتنه‌گری جایی در این استان ندارد و نباید ابزار دست بیگانگان و دشمنان شد خیانتکاران از ما نیستند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: آمریکایی‌ها نیز هرگز به نفع ملت ما قدم برنداشته‌اند و از کودتای ۲۸ مرداد تا امروزبزررگترین خیانتها را به ملت ما روا داشته اند.

وی افزود: مردم غیور ایران با همت بلند خود و تقدیم شهدای گرانقدر، این انقلاب شکوهمند را به وجود آورده و با این کار خود به اسلام و ایران عزت دادند و امروز نیز با پشتیبانی از انقلاب و ولایت و در اختیار داشتن صنایع موشکی قدرت بی‌نظیری در منطقه به وجود آورده اند که دشمنان اسلام و ایران به آن رشک می‌برند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امروز دشمنان کوردل انقلاب به بهانه‌های مختلف و با ابزار قرار دادن برخی افراد در پی توطئه‌های خود هستند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: عناصر اصلی فتنه‌گر که خوراک بیگانه را تامین کردند، پول گرفته، از بیگانگان پیروی کرده و دستورات آنها را بر اساس وعده‌های کذایی اجرا و اموال عمومی را تخریب و جنایت کردند و پرچمی را که  نشانه عزت این سرزمین است را به آتش کشیدند، آن‌هایی که عکس شهدا را پاره کرده و به مساجد و مردم بی گناه حمله کردند، باید پاسخگو باشند.

وی افزود: مسئله بیکاری در کشور جدی است و باید تدبیری برای آن اتخاذ شود، مسائل فرهنگی، چالش‌های اجتماعی، مناطق عقب‌ افتاده شهری و روستایی، آبادانی شهرها و فعالیت کارخانجات و همراهی سیستم بانکی در این راستا باید مورد توجه قرار گیرد باید موسسات بانکی قرض‌الحسنه واقعی در کشور فعالیت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: این انقلاب از آن مردم است و ما خدمتگزار و امانت دار مردم هستیم، پس همه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات را رفع کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات