مسوول بسیج دانشگاه هنراسلامی تبریز در گفت‎وگو با «بسیج»:
میرسعیدی عنوان کرد: مخالفان انقلاب و بسیج اگر بتوانند توان مردمی را که بسیج است حذف کنند می‎توانند موجب انحراف انقلاب از مسیر اصلی خود شوند فلذا هر جایی که بتوانند جلوی بسیج را می‎گیرند.
کد خبر: ۸۹۷۰۸۷۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

سیدعلی میرسعیدی مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه هنر اسلامی تبریز در گفت‎و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به لزوم حضور بسیج در عرصه سیاسی بیان کرد: بسیج طرفدار جناح خاصی نیست و حافظ آرمان‎های انقلاب است بر این مبنا حضور نیروهای بسیجی نیز در عرصه سیاسی لازم است تا بتوانند برای مردم روشنگری داشته باشند و آرمان‎های انقلاب را برای آنها تبیین آشنا کنند.

 مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه هنر اسلامی تبریز در توضیح بیشتر بیان کرد: توان مردمی انقلاب اسلامی مشخصا بسیج است و هر جایی که انقلاب نیاز داشته باشد که مردم را در کنار هم جمع کند بسیج بلافاصله این اقدام را انجام می‎دهد چه در حوزه سیاسی و چه در دیگر عرصه‎ها.

 میرسعیدی در خاتمه با اشاره به علل مخالفت برخی با حضور بسیج در عرصه سیاسی تصریح کرد: مخالفان انقلاب و بسیج اگر بتوانند توان مردمی را که بسیج است حذف کنند می‎توانند موجب انحراف انقلاب از مسیر اصلی خود شوند فلذا هر جایی که بتوانند جلوی بسیج را می‎گیرند که یکی از آن عرصه‎ها نیز سیاست است و در گام‎های بعدی هم خواهند گفت که وارد عرصه اقتصاد و.. نشود و او را محدود به عرصه‎های کمتر بکنند.

ارسال نظرات