فیلم ساز عمار در گفتگو با «بسیج»:

سِلفی سَلَفی" فیلمی با نگاه عمیقتر به جریان تکفیری/ عمار هیچ گاه نباید از محتوا کوتاه بیاید

میرغیاثی گفت: نیست اگر چه جذابیت های فرمی و تکنیکی برای جذب مخاطب خیلی تاثیر دارد ولی جشنواره عمار هیچ گاه نباید از محتوا کوتاه بیاید.
کد خبر: ۸۹۷۰۸۶۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

سِلفی سَلَفیسید مهدی میرغیاثی فیلم ساز عمار در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: ما با فیلم کوتاه "سلفی سلفی" در جشنواره عمار حضور داریم که نگاه عمیق تر به جریان های  تکفیری با مخاطب خارج از ایران دارند.

وی افزود: این فیلم دیالوگ ندارد و ترکیب موسیقی و تصویر و افکت باعث می شود که مخاطبان در سراسر دنیا با هر زبانی متوجه شوند و ارتباط برقرار کنند.

فیلم ساز عمار تصریح کرد: جشنواره عمار نسبت به سال های قبل خیلی بهتر شدهو فیلم سازان با انگیزه بیشتری کار می کنند و جشنواره را جدی تر گرفته اند. در تمام آثار هنری نوع عقبه فیلم سازی و نوع نگرشش به موضوعات از همه چیز مهمتر است.

میرغیاثی بیان داشت: فیلم ساز باید تحلیل درست و اندوخته کافی داشته باشد و آن را با فرم و هنر در آمیزد. در جا های دیگر خیلی به محتوا اهمیت نمی دهند و فقط به جذابیت بصری فکر می کنند ولی در عمار اینگونه نیست اگر چه جذابیت های فرمی و تکنیکی برای جذب مخاطب خیلی تاثیر دارد ولی جشنواره عمار هیچ گاه نباید از محتوا کوتاه بیاید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار