خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: مردم انقلابی باید موضع خود را به صورت شفاف بیان کرده و با تمام نیرو در مقابل فتنه‌گران که سربازان و مزدوران رژیم صهیونیستی و عربستان هستند بایستند.
کد خبر: ۸۹۷۰۸۴۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص ناآرامی‌های اخیر کشور اظهار کرد: همه ما درخواست‌های سنخی و به حقی داریم که بیان آن‌ها در چارچوب های قانونی کشور حق همه مردم و مطابق با قانون اساسی کشور است.
وی تصریح کرد: گاهی اوقات درخواست‌های ما زمینه را برای اغتشاش، براندازی نظام و ناآرامی مردم و جامعه فراهم می‌کند لذا باید در تبیین درخواست‌هایمان به این موضوع توجه داشته باشیم.
این مسئول مطرح کرد: یقینا بحث اصلی در ناآرامی‌های امروز کشور ایجاد اغتشاش و ضربه زدن به اموال عمومی و هم‌چنین جدایی ملت از نظام بوده و هیچ سنخیتی با مطالبه‌های مردم ندارد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین با اشاره به درخواست‌های امروز مردم تبیین کرد: گرانی، تورم، بیکاری و مشکلات اقتصادی از مطالبه‌های اصلی مردم بوده و اعتراضات مردم به حق است ولی باید توجه داشت که مردم هیچ رابطه‌ای با این اغتشاشات ندارند.
حجت‌الاسلام معبودی افزود: اغتشاشات امروز اقدامات افراد معاندی است که درصدد ضربه‌زدن به ایران، اصل انقلاب، ناآرام کردن کشور و بازکردن پای بیگانگان و تروریست‌های زخم‌خورده به ایران و منطقه است.
وی خاطرنشان کرد: امروز افرادی درصدد سوءاستفاده از وضعیت ناآرام کشور و ایجاد اغتشاش هستند لذا باید مردم هوشیارانه در صحنه حضور داشته و صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کنند.
این مسئول تشریح کرد: همانطور که در قرآن نیز اشاره شده است کسانی‌که به تخریب اموال عمومی و کشتن مردم و هم‌چنین برهم زدن امنیت مردم و جامعه می‌پردازند مفسدین فی‌الارض بوده و قوه قضائیه باید اشد مجازات را برای آن‌ها در نظر بگیرد در مقابل مردم نیز باید فتنه‌گران را شناسایی کرده و به مراجع ذی‌صلاح معرفی کنند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در خاتمه متذکر شد: مردم انقلابی باید موضع خود را به صورت شفاف بیان کرده و با تمام نیرو در مقابل فتنه‌گران که سربازان و مزدوران رژیم صهیونیستی و عربستان هستند بایستند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها