با حضور گسترده مردم شهرستان جم:

مرگ بر فتنه‌گر در نگین سبز استان بوشهر طنین افکن شد

تجمع و راهپیمایی امروز مردم شهرستان جم بر علیه آشوب‌گران و برهم زنندگان امنیّت و آرامش ملی برگزار و ندای «مرگ بر فتنه گر و آشوب گر» در نگین سبز استان بوشهر طنین افکن شد.
کد خبر: ۸۹۷۰۸۳۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، آحاد مختلف مردم شهرستان جم با حضور خود و راهپیمایی میثاق با ولایت حرکات اخیر اغتشاش‌گران و برهم زنندگان امنیّت ملّی محکوم کردند.

آنها با اعلام انزجار از دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بیعتی دوباره با انقلاب اسلامی داشتند و نسبت به اغتشاشات اخیر برخی در برخی شهرهای کشور واکنش نشان دادند.

بر اساس این گزارش، اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان و دانشجویان انقلابی و با بصیرت شهرستان جم از ساعت 10 صبح امروز با تجمع در میدان امام حسین(ع) شهر جم و راهپیمایی تا آرامگاه شهید گمنام در کنار بازارچه شهرداری با سر دادن شعار مرگ بر فتنه‌گر اقدام اخیر برخی اغتشاش‌گران و آشوب‌گران در کشور را محکوم کردند.

در تجمع امروز مردم جم شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند"، "فتنه‌گر حیا کن کشور را رها کن"، "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" سر دادند.

مردم انقلابی جم با در دست داشتن پرچم‌های ایران و عکس امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب در این تجمع حضور یافته بودند.

در این تجمع همچنین شعارهایی بر علیه عربستان سعودی سر دادند و نظر مردم این بود که سعودی‌ها نیز نقش پر رنگی در حوادث اخیر ایران داشته‌اند.

انتهای خبر/

 

ارسال نظرات