رییس پلیس راه مازندران گفت: بارش زمستانه نخستین باران و در ارتفاعات برف که از شامگاه گذشته آغاز شد باعث لغزندگی جاده های ارتباطی این استان شده است.
کد خبر: ۸۹۷۰۸۲۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ قدمی با اعلام این خبر افزود: همراه داشتن تجهیزات ایمنی در فصل سرما به ویژه زنجیر چرخ، رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی و توجه بیشتر به جلواز الزامات سفر ایمن در شرایط بارندگی بوده و نیروهای طرح زمستانی پلیس حاضر در جاده های کوهستانی این موارد را کنترل می کنند.
رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اجرای محدودیت های ترافیکی از امروز چهارشنبه 13 دی در جاده های این استان گفت: تردد کامیون و کامیونت در جاده هراز به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی امروز و فردا از ساعت 8 صبح تا 24 و جمعه نیز از ساعت 12 تا 24 ممنوع است.
سرهنگ قدمی با بیان اینکه جمعه 15 دی تردد تریلر ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در جاده سوادکوه از ساعت 12 تا 24 ممنوع است افزود: جاده کندوان جمعه از ساعت 14 از کرج به سمت شمال مسدود شده و با اعلام نیروهای پلیس حاضر در منطقه از ساعت 17 تا 24 عبور و مرور وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت جنوب یکطرفه خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها