مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: توزیع تخم مرغ‌های با نرخ دولتی تا پایان اسفندماه امسال در بازار استان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۷۰۸۲۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، شهریار حنیفی از عرضه تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی در تمام نقاط استان خبرداد و گفت: روزانه ۲۸۰ کارتن تخم مرغ میان مردم استان توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: از میزان مذکور ۱۰۰ کارتن آن در سنندج و مابقی در دیگر شهرستان‌های استان به قیمت هر شانه ۱۲۶ هزار ریال توزیع می‌شود.


وی با اعلام اینکه توزیع تخم مرغ‌های با نرخ دولتی تا آخر اسفند در بازار استان کردستان ادامه دارد، اظهارداشت: سازمان جهاد کشاورزی در صورت نیاز آمادگی افزایش میزان توزیع در تمام نقاط استان را دارد.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان اضافه کرد: یکی از فعالان بخش خصوصی استان برای واردات تخم مرغ معرفی شده و قرار است این فرد پس از اخذ مجوز‌های لازم اقدام به واردات ۲۴۰ تن تخم مرغ به داخل استان کند.

حنیفی ادامه داد: برخی عوامل هم، چون شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و جمع آوری طیور بیمار در تعدادی از استان‌های کشور موجب افزایش قیمت تخم مرغ در روز‌های اخیر شد که با صدور مجوز واردات تخم مرغ توسط هیات دولت قیمت این محصول کاهش پیدا کرد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات