حجه الاسلام غلامی جمهوری اسلامی را امن ترین کشور در بحرانی ترین منطقه خاورمیانه دانست و گفت: دشمن برای ازبین بردن این امنیت موجهایی وارد کرده و با فریب عده ای با عناوین و بهانه گرانی و ... با سر دادن شعار های ساختار شکنانه، خود بر آن سواری می خورد.
کد خبر: ۸۹۷۰۸۱۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  مسئول دفتر نماینده گی ولی فقیه سپاه کربلا در همایش سیاسی گرامیداشت 9دی در جمع بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج آمل  با اشاره به تهدیدات فرهنگی گفت:  مسئله فرهنگی  بلافاصله بعد از دفاع مقدس در معرض تهدید قرار گرفت که رهبر معظم انقلاب در این زمینه به دست اندرکاران و مسئولین  اعم از دوران سازندگی و اصلاحات هشدار دادند اما کسی دقت نداشت.

 

حجه الاسلام والمسلمین یدالله غلامی با توجه به اینکه دشمنان ایمان مردم را هدف قرار دادند افزود:باید چشمها را باز کرد که دشمن چگونه فکر و ذهن ها را تسخیر کرده به گونه ای که جوان 14- 15 ساله مملکتمان سنگ پرانی می کند و این تهدید برای نظام است.

 

مسئول دفتر نماینده گی ولی فقیه سپاه کربلا فتنه کوی دانشگاه تهران در سال 78 و انتخابات سال88 را دو فتنه خطرناک یاد کرد و ادامه داد: فتنه 78 با عنوان نقض تهدید مطبوعاتی در حالی پدید آمد که مجلس ششم می خواست اصلاحیه ای به قانون مطبوعاتی بزند که نمایندگان ادوار پنجم آنرا به تازه گی تصویب کرده و رهبر انقلاب هم در باره عدم ضرورت این اصلاحیه  تذکر داده بودند، در این اثنا روزنامه سلام مغایر قانون به افشای سند سری نظام پرداخت و در پی آن بر اساس اجرای قانون ، مجرم و خلافکار باید محاکمه و مجازات شود و از همین جهت این نشریه بسته شد.

 

وی آشوب 18 تیر سال 78 برخی مغرضان نظام در کوی دانشگاه را به همین بهانه  دانست که با هشیاری آحاد مردم و حضور در میدان  مومنین بصیر و انقلابی در 23 تیر ماه  آتش آن فتنه خاموش و البته ریشه آن در زیر خاکستر باقی ماند، بیان کرد: سال 88 فتنه خرناک دیگری سر برآورد برخی در حالی عامل قتنه 88 را بد اخلاقی هنگام انتخابات  می دانند که هر دو طرف انتخابات بد اخلاقی داشتند، گرچه مسائل انتخابات هم در تشدید شعله موثر بود،  اما در واقع ریشه آن فتنه آتش زیر خاکستر حادثه کوی دانشگاه تهران در سال 78 بود.

حجه الاسلام والمسلمین یدالله غلامی ضمن یادآوری اذعان جان مک کین امریکایی درباره  اقدامات حمایتگرانه و نقش امریکا  برای ایجاد فتنه در سال 88 مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی ایران را با رنگ سبز به زانو در خواهند آورد گفت: در حالیکه 30 سال از عمر نظام با برگزاری چندین انتخابات با تجربه خوب و سالم  با ساز وکارهای قانونی در جمهوری اسلامی ایران  می گذشت، به یکباره و  ده ماه قبل از انتخابات در مهر 87 موضوع تقلب در انتخابات توسط مرحوم هاشمی ومتعاقب آن بحث صیانت از آرا در اسفند همان سال مطرح  می شود که جای تعجب دارد.

این مسئول در سپاه کربلا با اشاره به منویات  مقام معظم رهبری بعداز خوادث 88 که آنرا به  فتنه عمیق  و عظیم نام بردند افزود: تمام منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از روی تجارب،  حکمت ،  دور اندیشی، درایت، صلاح و سعادت جامعه بشری است، به گونه ای که پوتین رئیس جمهور روسیه برای استفاده به موقع و دقیق سخنان رهبر مان مترجمی مورد اعتماد را بکار گرفته است.

حجه الاسلام والمسلمین غلامی فتنه را فضای غبار آلودی یاد کرد که تشخیص حق و باطل برای عامه مردم  دچار تردید و مشکل شود و درمورد علت نامیدن به فتنه عمیق و عظیم ادامه داد: ترور ، کودتا، جنگ تحمیلی و بحران طی سالیان آغاز انقلاب تا کنون بوده و هست، لکن در همه حوادث ماقبل سال88 اگر یاری از یاران انقلاب دچار ریزش و اغزش می گردید، مشخصا حساب خود را جدا کرده و به جمع غیر انقلابیون و دشمنان می پیوست و این مهم برای مردم نمایان می شد، اما در جریان حوادث غبار آلود 88 عده ای خواص که وزیر، رئیس جمهور، نخست وزیر، نماینده مجلسر، استاندار و مدیر  بودند بخاطر دنیا طلبی و قدرت طلبی یا سکوت کردند یا  از درون نظام  با دشمنان همصدا  و همدست می شدند و در واقع  به وظیفه  به هنگام عمل نکرده و مردود شدند، به گونه ای که با مشاهده این وضع، طی 8 ماه مردم دچار تردید شده و به راحتی نمی توانستند حق را از باطل جدا کنند.

مسئول دفتر نماینده گی ولی فقیه سپاه کربلا با یادآوری شعارهای ساختار شکنانه  « نه غزه نه لبنان  جانم فدای ایران» در کشور توسط فتنه گران و اغتشاشگران، آنرا خیانت بارترین شعار 88 نامید که الان هم شنیده می شود  در پاسخ به  فریب خوردگان  نقشه شیطانی عنوان داشت: اولا کسانی که این شعار  را سر داده اند حتی یک نفرشان حاضر نیست یک قطره  خون هم برای  دفاع از کشور بدهند، در حالیکه همه مدافعان کشور و حرم اهل بیت(ع) رزمندگان و شهدایی هستند که برای عزت نظام اسلامی، امنیت،  سربلندی و اقتدار جمهوری اسلامی مقابل دشمنان اسلام و میهن جان برکف نهادند.

وی پرچم هر کشور را ناموس ملت آن خواند و اظهار داشت: بعضی خود فروخته فریب خورده فکر می کنند پرچم کشورشان، نماد پاریس، انگلیس و امریکای سلطه گر است که با کینه حقارت آنرا پائین کشانده و آتش می زنند! آیا می توان تصور کرد که  اینان برای ایران جان دهند؟!

حجه الاسلام غلامی  گفت: اگر شعار کذایی فتنه گران عملی می شد، الان کشورمان وضع بهتری از سوریه نداشت، آیا دشمن اصلاح طلب و اصولگرا می کرد، حتی اتقاق بدتری که برای سوریه متصور می شد با حرکتی در ماه رمضان حواس خیلی ها را بخود آورد و بر اساس آن،  قائله تشکیلاتی دشمنان در عراق و سوریه برچیده و بقولی "عدو شده سبب خیر" و براین باید شاکر بود که آن حوادث برای جامعه اسلامی به برکت تبدیل شد.

این مسئول سپاه مازندران افزود: وقتی پاسداری دم بخت در ماه رمضان با دهان روزه با هشیاری و مقاومت جانانه، در حالیکه  بدنش مانند آبکش سوراخ شده،  مانع ورود گروهک های مهاجم به داخل مجلس گردید که اگر این مقاومت اتفاق نمی ا افتاد، وضع تغییر می کرد و الان پیزی از امنیت کشور و اقتدار نظام باقی نمی ماند.

  مسئول دفتر نماینده گی ولی فقیه سپاه کربلا بقا و امنیت هر کشور و ملت را مرهون دو مرز سیاسی و جغرافیایی دانست و گفت: ملت و کشوری موفق بوده و می تواند  امنیت مرز جغرافیایی را حفظ نماید  که مرز سیاسی آن در بیرون محدوده جغرافیایی برقرار گردد و دشمننانش را در آن مرز درگیر و زمین گیر کند.

حجه الاسلام غلامی غزه، لبنان، سوریه، یمن، عراق  و زمانی بوسنی هرزگوین را مرز سیاسی جمهوری اسلامی خواند و با بیان اینکه اینگونه مرزها برای هر کشور دیگرهم وجود دارد و مختص ما نیست عنوان کرد: اینکه امروز علی رغم استقرار ناتو در 100کیلومتری جمهوری اسلامی، نمی تواند چشم چپی به کشورمان داشته باشد، بواسطه حفظ مرزهای سیاسی ما خارج از مرز جغرافیایی است و در آنجا زمین گیر شدند، به همین سبب چون نمی تواند به کشور ما دست درازی کند، با بهانه های گرانی، تورم، نارضایتی اقتصادی مردم را تحریک کرده و خود مدیریت جریان را برای اضمحلال و ناامنی داخلی به دست می گیرد.

وی جمهوری اسلامی را امن ترین کشور در بحرانی ترین منطقه خاورمیانه دانست و گفت: دشمن برای ازبین بردن این امنیت موجهایی وارد کرده و با فریب عده ای با عناوین و بهانه گرانی و ... با سر دادن شعار های ساختار شکنانه، خود بر آن سواری می خورد.

مسئول دفتر نماینده گی ولی فقیه سپاه کربلا حفظ مرزهای جغرافیایی و سیاسی را مستلزم خرج هزینه دانست و خاطر نشان کرد: در این بهبهه برخی عناصر خودفروخته داخلی از درون نظام با بیگانه همدست شده و با سر دادن شعارهایی چون« نه غزه، نه لبنان ...  و یا هم قران، هم اسلام هر دو ...»  خواستار برچیدن  واژگان مکتبی "مرگ بر آمریکا"  هستند، در حالیکه حاضر نمی شوند در حرف هم نافی آن شعار و خواسته باشند.

حجه الاسلام غلامی ملاک سنجش  حق و باطل در جامعه دچار فتنه را  اشخاص  خواند و ادامه داد: در جامعه وقتی  بجای دین، ملاک اشخاص شوند و خواص آن اعم از فرزندان، وزرا، روئسا، مدیران، معاونان و ... به دلیل دنیا طلبی و قدرت  مابی کوتاهی،  سکوت یا جانبداری فتنه اختیار کنند، در فضای غبار آلود،  مردم را برای تشخیص حق و باطل دچار ابهام و تردید میکنند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها