نقش ملموس مشارکت‌های مردمی در رونق بازار/۲ هزار و ۱۶۹ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی کردستان

در ۷ روز گذشته از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۱۶۰ مورد گزارش مردمی دریافت ودر رسیدگی به آن‌ها ۴۷ مورد تخلف احراز شد.
کد خبر: ۸۹۷۰۸۰۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: از ۲۵ آذر لغایت یکم دی ماه سال جاری در مجموع ۲ هزار و ۱۶۹ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

فرزاد سردارزاده با بیان کشف ۱۴۰ مورد تخلف در این بازرسی هاخاطر نشان ساخت، در این رابطه ۱۲۱ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

وی افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت میباشد که در این پرونده‌ها در مجموع ۲۵۱ میلیون و ۲۸۷ هزار و ۸۸۰ ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۱۶۰ مورد گزارش مردمی دریافت ودر رسیدگی به آن‌ها ۴۷ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردارزاده در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و. واحد‌های مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش نمایند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار