خبرهای داغ:
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

نظام بیمه شده شهدا و هویت اغتشاشگران آشکار است

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در شورای اداری هشترود گفت: این نظام بیمه شده خون شهداست و این اغتشاشات نمی تواند بر این نظام تاثیری بگذارد ولی تلنگری است بر دولتمردان و باید به آن توجه شود.
کد خبر: ۸۹۷۰۷۹۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید حمزه امینی اظهارداشت: باید با مردم برخورد منطقی شود و مطالبان حقوق مبادا فریب مخالفان نظام را بخورند.

وی گفت:  هویت اغتشاش گران آشکار است و حمایت های فردی مثل ترامپ گواه بر این موضوع است و این ها همان کسانی بودند که ترامپ تا دیروز آن ها را تروریست می نامید.

امینی افزود: دشمنان خارجی از این موضوع بهره برداری می کنند و ما متوجه هستیم که آمریکا و دشمنان خارجی از این موضوع سوء استفاده می کنند ولی بدانند هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی ادامه داد: عده ای می خواهند ریشه فتنه را دوباره فعال کنند و دستگاه های قضایی با این موضوع باید برخورد کنند.

امینی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم جوانانمان را فریب دهند افزود: تا سایه رهبری بر سر این مردم است برای این ملت اتفاقی نخواهد افتاد.

نظام بیمه شده شهدا و هویت اغتشاشگران آشکار است

وی با بیان اینکه وام های توسعه روستایی و عشایری برای شهرهای زیر 10 هزار نفری فرصت طلایی برای ایجاد اشتغال است، افزود: ارائه این تسهیلات با نرخ سود شش درصد برای روستائیان غیرمرزی و با نرخ سود چهاردرصد برای روستائیان مرزی است.

امینی با اشاره به اینکه  وام اشتغال روستائیان از طریق بانک‌های عامل کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک، صندوق کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید پرداخت می‌شود، اضافه کرد: تسهیلات اعتباری این قانون به طرح های اقتصادی مستقر در روستاها، مناطق عشایری و نواحی صنعتی در صورتی که متناسب با استعداد و نیاز منطقه روستایی و عشایری و تکمیل کننده زنجیره ارزش باشد، پرداخت می شود و ساکنین مناطق روستایی و عشایری در اولویت دریافت تسهیلات می باشند.

امینی ادامه داد: بنده شخصا با بالا رفتن قیمت حامل های انرژی مخالفم و باید به جای افزایش قیمت فرهنگ درست استفاده کردن آن را آموزش دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها